عضو كميسيون اجتماعي مجلس گفت: يكي از مشكلات امروز در جامعه اضطراب است و با برگزاري كنگره اضطراب مي توان مردم را از موضوع اضطراب آگاه كرد و به آنها روش‌هاي كنترل آن را آموزش داد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومي بيمارستان رضوي، ايرج عبدي اظهار كرد: برگزاري كنگره بين المللي اضطراب بسيار خوب و در جامعه موثر است، چون يكي از مشكلات امروز در جامعه اضطراب است و بهتر است در اين رابطه تحقيقات كاربردي انجام شود.

عضو كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي افزود: با برگزاري كنگره اضطراب مي توان روي اضطراب جامعه كار كرد و مردم را از موضوع اضطراب آگاه كرده و به آنها روش‌هاي كنترل آن را آموزش داد.

عبدي خاطرنشان كرد: چون اين كنگره به صورت بين المللي برگزار مي‌شود دانش متخصصين افزايش مي يابد و همچنين افراد متخصص از كشورهاي مختلف مي‌توانند با يكديگر در ارتباط با موضوع اضطراب تبادل نظر كنند.

وي يادآور شد: افراد متخصص در حوزه اضطراب مي توانند جامعه را نسبت به اين موضوع حساس كنند و آخرين دستاوردهاي علمي را با يكديگر در ميان بگذارند.

عضو كميسيون اجتماعي مجلس با اشاره به برگزاري اين كنگره توسط آستان قدس رضوي گفت: آستان قدس رضوي با برگزاري كنگره بين المللي اضطراب زمينه سازي خوبي را آغاز كرده چراكه مي توان بدين صورت بر موضوعات اجتماعي جامعه بيش از پيش تحقيقات كرد.

عبدي افزود: برگزاري اين كنگره مي‌تواند يك رويكرد جديدي براي آستان قدس رضوي باشد و اين كنگره‌ها بر روي تمام جامعه تاثيرگذار است.

برچسب ها: عضو ، کمیسیون ، اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.