نواب نوری در خصوص کمبود فشنگ در اردوهای آماده سازی و مسابقات جایزه بزرگ گفت:امکان تهیه فشنگ در اردو را نداریم فقط با قرض می توانیم مهمات با حداقل کیفیت را برای مسابقات جایزه بزرگ فراهم آوریم.

نواب نوری ، دبیر فدراسیون تیراندازی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تمرینات تیر اندازان در اردوها بدون فشنگ انجام می شود زیرا با شرایط موجود قادر به تهیه مهمات نیستیم .

وی افزود: فدراسیون تمام تلاش خود را برای تهیه فشنگ به کار گرفت اما تاکنون موفق نشدیم حتی فشنگ های تیراندازان ایرانی را در مسابقات جایزه بزرگ تهیه کنیم ولی سعی داریم تا شروع مسابقات با کمک گرفتن از چند ارگان، مهماتی با حداقل کیفیت را فراهم کنیم زیرا توانایی ما در همین حد است نوری در مورد اینکه نبود فشنگ در اردو چه تاثیری بر مسابقات خواهد داشت ،افزود به طور حتم کمبود و فقدان مهات تاثیر به سزایی بر عملکرد تیراندازان خواهد گذاشت زیرا تیراندازان مجبورند تمرینات سطحی و پایه ای را انجام دهند و با این وضع نمی توانند به حداکثر توانایی خود دست پیدا کنند همین امر باعث حضور ضعیف در جریان مسابقات مهم جایزه بزرگ خواهد شد .

وی در ادامه بیان داشت : میزبانی ایران در این مسابقات باعث شده انتظار کشورهای شرکت کننده و هموطنان از تیراندازان ایرانی بالا رود اما مشکلاتی که با آن درگیر هستیم پاسخگویی به این انتظارات را سخت کرده است اما تا تاریخ شروع مسابقات سعی در حل مشکلات داریم تا فضای بهتری را برای تیراندازان ایجاد کنیم.

نوری در پایان خاطر نشان کرد امیدواریم تیراندازانمان با همت خود حضور شایسته ای را در مسابقات داشته باشد، مسئولان فدراسیون نیز بی وقفه سعی در ازمیان برداشتن مشکلات دارند تا سهم خود را در موفقیت ایران ایفا کند./ق

برچسب ها: نواب ، تیراندازی ، جایزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار