صحنه حضور مردم خراسان شمالی قابل وصف نبود

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، همه جا عطر اگین بود مردم از شوق دیدار رهبر سر از پا نمی شناختند چشمان آسمانی آنها رنگی دگر به خود گرفته بود کودکان شوری دیگرداشتند،شعر های کودکانه یشان جایشان را به تکبیر الله اکبر داده بود.

جوانان و نوجوانان با سه رنگ مقدس پرچم انقلاب صورتشان را سفید آب کرده بودند و لباسی از سبزی و سرزندگی،سفیدی و صداقت و سرخی خون شهداء را به تن داشتند آنجا به راحتی میشد صدای ضربان قلب های عاشق را شنید .

صدایی که پیام لبیک یا خامنه ای را طنین انداز جهان کرد،صدایی که تجدید پیمان با ولایت را به همراه داشت،صدایی که با بی صدایی در گوش جهانیان شعار "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند" را به اثبات رسانیم.

در گوشه کنار شهر تنها تر از تنها کودکی بود که با دل خویش خلوت کرده بود گویا با چشمانش آموخته بود که تنها باه شاخه گلی که در دست دارد نظاره کند،شاخه گلی که با هزاران امید برای هدیه به رهبر چیده شده بود .

کمی آنطرف تر کودکی دست در دست پدر با لباس مقدس ارتش حضورش را سرباز بودن انقلاب دانست ،در دور دستها جوانمردی بود که جا پای قدم هایش یکی بود و با عصایی که در دست داشت استقامت را در مسیر دیدار رهبر به اوج رسانید./س

برچسب ها: توصیف ، حضور ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.