رييس کلانتري 207 پرديس، ظهر امروز از بازداشت يک سارق زورگير در محدوده پرديس خبر داد و گفت:" اين متهم دقايقي پس از زورگيري شناسايي و بازداشت شد.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از پايگاه اطلاع رساني پليس سروان مجتبي سهراب منش با اشاره به دستگيري يک زورگير در محدوده پرديس افزود : نيمه شب گذشته يکي از شهروندان تهراني ساکن محدوده فوق به ماموران گشت انتظامي مستقر در محل مراجعه کرده و عنوان داشت که هنگام تردد در يکي از محله هاي پرديس، مورد زورگيري فردي قرار گرفته که طي آن با تهديد چاقو وجوه نقد و تلفن همراه وي را ربوده است.
وي افزود: با توجه به اينکه امکان داشت هنوز متهم از محل دور نشده باشد، گشت انتظامي با دريافت مشخصات ظاهري اين متهم و اجراي طرح مهار موفق شد اين فرد را در همان محدوده شناسايي و بازداشت کنند.
سروان سهراب منش، ادامه داد:  اين متهم به کلانتري منتقل و تحت بازجويي قرار گرفت که خود را "مهدي" معرفي کرده و عنوان داشت که با تهديد چاقو از مالباخته سرقت کرده است.
اين مقام انتظامي عنوان داشت:" با استعلام از مرکز کنترل پليس تهران بزرگ مشخص شد که متهم بازداشت شده از اراذل و اوباش سابقه دار اين محدوده است که پيش از اين به اتهام شرارت، شرب خمر و سرقت بازداشت شده است.
سرهنگ سهراب منش در پايان گفت: با توجه به تفاسير و سوابق و اعترافات متهم، پرونده اي تحت عنوان دستگيري زورگير تشکيل و به همراه متهم و شاکي به پليس امنيت عمومي تهران بزرگ منتقل شد./ف
برچسب ها: بازداشت ، زورگیر ، دقایقی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار