وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیوند بین نسل جوان با علما و اندیشمندان را ضروری خواند و گفت: با برگزاری آیین های بزرگداشت علما و بزرگان، جایگاه و ابعاد شخصیتی آنان تبیین و همچنین آثارشان احیا و به جامعه معرفی می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، سید محمد حسینی در نشست با اعضای کنگره بزرگداشت حضرت آیت الله سید محمدرضا موسوی گلپایگانی(ره) به ویژگی های بارز و تاثیر گذار آیت الله گلپایگانی(ره) در زمینه های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: باید نسل جوان بدانند که علما و بزرگان ما همواره منشاء خیر و برکت برای کشور و جامعه بوده و هستند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اضافه کرد: درحاشیه برگزاری آیین های بزرگداشت و همایش های مشابه، نمایشگاهی از آثار بزرگان و شخصیت های کشور به همراه رونمایی ازنرم افزارها و مقالات برگزار می شود که نقش بسزایی در معرفی و تبیین این بزرگان برای همگان بویژه نسل جوان و آیندگان خواهد داشت.
وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی نقش آیت الله گلپایگانی(ره) را در قبل و بعد از انقلاب، دوران دفاع مقدس و همراهی امام خمینی (ره) و رهبری را بسیار تاثیر گذار و مهم دانست.
در این نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به تشریح فعالیت ها و کارهای انجام شده برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم بزرگداشت آیت الله گلپایگانی(ره) پرداخت.
کنگره بزرگداشت حضرت آیت الله سید محمدرضا گلپایگانی(ره) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و با همکاری نهادهای مختلف روزهای 18 و 19 آبان ماه جاری به ترتیب در قم و گلپایگان برگزار می شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.