مردم شهرستان فارسان در استان چهارمحال و بختیاری، با برپایی راهپیمایی اعتراض آمیز، هتك حرمت ساحت مقدس پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و آله) را محكوم كردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد

 مردم شهرستان فارسان با تجمع در میدان امام خمینی (ره) و عبور از خیابان های شهید داوودی، شهید رجایی و شهید بهشتی این شهر و تجمع مجدد در میدان امام خمینی (ره)، ساخت فیلم اهانت آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را محكوم كردند.

مردم فارسان در این راهپمایی، با سردادن شعار های "مرگ بر آمریكا "،" مرگ بر اسرائیل " و " كارگردان صهیونیست، اعدام باید گردد. "، انزجار خود را نسبت به بی حرمتی به مقدسات توحیدی مسمانان و بویژه ساحت مقدس پیامبر بزرگ اسلام (ص)، از سوی استكبار جهانی اعلام كردند و در پاسخ به اهانت كنندگان، پرچم رژیم صهیونیستی و آمریكا، و نماد رژیم اشغالگر قدس را به آتش كشیدند.

امام جمعه فارسان نیز در جمع راهپیمایان در میدان امام خمینی(ره) این شهر، با محكوم كردن اهانت به ساحت نورانی پیامبر اكرم (ص)، اظهار داشت: اسلام، دین برادری و دوستی، و حضرت محمد (ص)؛ پیام آور صلح و دوستی برای تمامی جهانیان است.

حجت الاسلام عبدالعلی پوراكبر اضافه كرد: این اهانت ها، توطئه استكبار و اسرائیل است و این رژیم ها با این اعمال زشت، كینه توزی خود نسبت به مسلمانان را نشان می دهند.

در پایان این راهپیمایی، قطعنامه اعتراض آمیزی هم قرائت شد./س

برچسب ها: محکومیت ، اهانت ، پیامبر ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.