عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت:شرایط اقتصادی کشور امروز درگیر تنش و بی ثباتی است و اجرای فاز دوم هدفمندی در شرایط امروز به هیچ عنوان به صلاح مردم و کشور نیست.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که دولت باید برای اجرای فاز دوم هدفمندی صبر داشته باشد، افزود: ثبات و کنترل تورم مهمترن بسترهای اجرای هر یک از مراحل پنچ گانه قانون هدفمندی یارانه ها است و از این منظر امروز در شرایط حاضر کشور هیچ گونه آمادگی برای اجرای فاز دوم وجود ندارد.
امیرآبادی خواستار صبر برای رسیدن به شرایط با ثبات اقتصادی برای اجرای مراحل بعدی هدفمندی یارانه شد و تاکید کرد:امروز وضعیت اقتصادی کشور در شرایطی به سر می برد که اولویت اول دولت باید تثبیت بازارهای متشنج اقتصادی و کنترل تورم باشد و ساماندهی این امروز در شرایط حاضر از اجرای قانون هدفمندی اهمیت بسیار بیش تری دارد.
وی افزود:همین که دولت بتواند بازار ارز و سکه را سامان بخشد کار بزرگی است و باید بر آن تمرکز کند و اجرای فاز دوم هدفمندی در اولویت های بعد قرار دارد.
امیر آبادی با اشاره به این که در شرایط حاضر دولت وارد فاز دوم هدفمندی نخواهد شد، تاکید کرد:با توجه به شرایط حاضر کشور بدون شک بودجه امسال انقباضی خواهد بود بنابراین ورود دولت به فاز دوم هدفمندی به صلاح نیست./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.