عضو جبهه پايداري با تأكيد بر اينكه طرح برگزاري انتخابات آزاد از سوي خاتمي به معناي پيشامد مجدد فتنه‌ است، گفت: آنچه كه مدنظر خاتمي بود اين است كه اجازه دهند افرادي وارد عرصه انتخابات شوند كه اعتقادي به موازين اسلامي،‌ آرمان‌هاي امام(ره)،‌ انقلاب و خون پاك شهدا ندارند.

ميثم نيلي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،‌ در واكنشي به عبارات مورد استفاده از سوي ليدر اصلاح‌طلبان تحت عنوان «برگزاري انتخابات آزاد» گفت: معني واقعي اين عبارت همان است كه طي اين 30 سال ديد‌ه‌ايم و كاملا هم براي مردم شناخته شده است.

عضو جبهه پايداري در ادامه با تأكيد بر اينكه برگزاري انتخابات آزاد مطرح شده از سوي خاتمي به معناي پيشامد مجدد فتنه‌ است گفت: آنچه كه مدنظر خاتمي بود اين است كه اجازه دهند افرادي وارد عرصه انتخابات شوند كه اعتقادي به موازين اسلامي،‌ آرمان‌هاي امام(ره)،‌ انقلاب و خون پاك شهدا ندارند.

وي همچنين در پايان با اشاره به سخنان اخير موسوي خوييني‌ها مبني بر اينكه «خوانده نشدن رأي‌هايمان را بايد بگذاريم براي بعد از برگزاري انتخابات» گفت: آنها قبل از انتخابات 88 هم مي‌دانستند رأي توده مردم چيست و تنها هدف آنها تضعيف حاكميت اسلامي و سرمايه‌هاي نظام و انقلاب است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: نیلی ، خاتمی ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
حامد قائمی
۱۵:۲۲ ۱۹ مهر ۱۳۹۱
انقلاب ارث پدری کسی نیست
آخرین اخبار