معاون روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس کشور از برگزاری یادواره شهدای شهر روح‌الله در خمین و اراک همزمان با سالروز عملیات آزادسازی سوسنگرد خبر داد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  سردار سرتیپ دوم پاسدار داوود غیاثی‌راد صبح امروز در نشست اعضای ستاد برگزاری سالگرد عملیات آزادسازی سوسنگرد در خمین اظهار داشت: این یادواره اواخر آبان امسال و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: شهیدان مهدی ضرغامی و  بهرام شیخی از رزمندگان و دلاورمردان شهر خمین در عملیات فتح سوسنگرد رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های فراوانی داشتند که این یادواره با هدف تجلیل از این عزیزان برگزار می‌شود.

به گفته وی عملیات آزادسازی سوسنگرد یکی از عملیات‌هایی بود که با تدبیر مقام معظم رهبری و پیگیری‌های ایشان در روزهای 23، 24 و 25 آبان در منطقه سوسنگرد انجام شد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس کشور با بیان اینکه با اجرای این عملیات استراتژی عراق شکست خورد و از آن پس عملیات‌ها یکی پس از دیگری با پیروزی رزمندگان همراه شد، گفت: پیروزی افتخارآفرین عملیات آزادسازی سوسنگرد سرنوشت جنگ را به سود ملت ایران تضمین کرد و موجب افزایش روحیه رزمندگان شد.

سخنرانی شخصیت‌های مطرح کشور در دوران هشت دفاع مقدس، اجرای برنامه‌های فرهنگی، خاطره‌گویی و شب شعر با محوریت بزرگداشت یاد و خاطره حماسه‌آفرینان عملیات سوسنگرد از مصوبات این نشست بود./ج1

برچسب ها: اراک ، شهدا ، پاسدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.