نائب رئيس مجلس دانش‌آموزي، راه‌اندازي سايت جامع دانش‌آموزي را اقدامي موثر در زمينه ايجاد ارتباط ميان دانش‌آموزان و مجلس دانست.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از  مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش، پدارم زنگنه نماينده استان خوزستان، اطلاع‌رساني از اقدامات صورت‌گرفته در مجلس دانش‌آموزي را امري ضروري دانست و افزود: راه‌اندازي سايت جامع دانش‌آموزي مي‌تواند مانند پل ارتباطي ميان مجلس دانش‌آموزي و حدود 12.5 ميليون دانش‌آموز كشور باشد تا از اين طريق به صورت مستقيم و بي‌واسطه با يكديگر به تعامل بپردازند.
وي راه‌اندازي دفتر نمايندگان دانش‌آموزي در استان‌ها را راه‌كار ديگري براي برقراري ارتباط چهره به چهره ميان دانش‌آموزان كشور خواند و تصريح كرد: جلسات مجلس دانش‌آموزي بايد با حضور مسئولان ذي‌ربط برگزار شود تا مسائل و مشكلات بدون افتادن در مسير بوروكراسي اداري مرتفع شود .
زنگنه افزايش بودجه سازمان‌هاي دانش‌آموزي را خواستار شد و تاكيد كرد: اعضاي ششمين دوره مجلس دانش‌آموزي بايد با استفاده از تجريبات نمايندگان پيشين اين مجلس در زمينه اجرا و پي‌گيري امور با سرعت بيشتري حركت كنند./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار