مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از اعطای مشوق‌های ویژه به صاحبان صنایع در شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد.

وفایی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: برای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و بر اساس دستورالعمل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران مشوق‌ها و تخفیفات ویژه به واحدهای تولیدی اعطا خواهد شد.

وی افزود: مهم‌ترین هدف از اجرای دستورالعمل مشوق‌ها به واحدهای تولیدی حمایت از صاحبان صنایع، ایجاد انگیزه در فعالان اقتصادی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به منظور افزایش سرمایه‌گذاری، تولید کالای با کیفیت و اشتغال پایدار در کشور و استان و موجبات رشد شهرک‌ها و نواحی صنعتی را نیز فراهم می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران مشوق‌های اعطایی به آن دسته از دارندگان قراردادهای واگذاری حق بهره‌برداری از زمین، تاسیسات و اعیانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی که موفق به پرداخت مبالغ نشده‌اند، تعلق می‌گیرد.

وفایی‌نژاد با بیان اینکه اعطای مشوق‌ها و تخفیفات ویژه براساس دستورالعمل به واحدهای صنعتی و تولیدی که موفق به پرداخت بدهی خود شده‌اند بین 20 تا 40 درصد متناسب با زمان انعقاد قرارداد منعقد شده است و تخفیفات تا سقف 40 درصد به واحدهای صنعتی تعلق می‌گیرد که 50 درصد از اصل بدهی خود را به شرکت شهرک‌های صنعتی پرداخت کرده باشند.

وی تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی در شهرک‌های صنعتی مناطق توسعه یافته به صورت 24 ماه و در شهرک‌های صنعتی مناطق کمتر توسعه یافته به صورت سه ماهه دریافت می‌شود.

وفایی‌نژاد زمان استفاده از تخفیفات را برای واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را تا پایان بهمن ماه اعلام کرد./س

برچسب ها: اعطا ، مشوق ، شهرک صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.