معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی با اشاره به حمایت این نهاد از 270 هزار یتیم در کشور، گفت: 10 هزار نفر از این ایتام بدون سرپرست هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج ، ذوالفقاری گفت: 12 هزار خانوار از جمعیت زیرپوشش کمیته امداد بیماران صعب‌العلاج و بیش از یک میلیون نفر زنان سرپرست‌ خانوار هستند که بخش عمده‌ای از آنان بالای 60 سال دارند.
وی افزود: بیش از 1.5 میلیون نفر از جامعه مخاطب امداد را سالمندان تشکیل می‌دهند که احیای دستورات دین مبین اسلام مبنی بر احترام و احسان به والدین این آمار را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی توانمندسازی و خروج مددجویان زیرپوشش را از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد مقدس عنوان کرد و گفت: با توانمندسازی و خروج مددجویان زمینه حمایت از نیازمندان و محرومان دیگر فراهم خواهد شد.
وی گفت: مهم‌ترین رسالت و هدف امروز کمیته امداد امام خمینی پرکردن تراز اقتصادی خانوار‌های محروم جامعه است و برای تحقق این مهم نیاز به وجود نیروهای متخصص و توانمند و ارائه راهکارهای علمی و قابل عملیاتی شدن داریم.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد همچنین بر تقویت باورهای دینی در جامعه تاکید کرد و گفت: احیای ارزش‌ها و باورهای دینی در جامعه می‌تواند اقدامی ارزشمند در راستای ریشه‌کن کردن فقر و محرومیت باشد./س
برچسب ها: یتیم ، زن ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.