احمد ناطق نوری گفت: در این برهه نباید بیش از این تنشی ایجاد شود و در نظر داریم که مشکلات را با گفتمان حل کنیم.

احمد ناطق نوری، رئیس فدراسیون بوکس، عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان داشت: طی برگزاری جلسه ای حضور با مسئولان کمیته ملی المپیک و اعضای هیئت اجرایی در خصوص نامه های ارسال شده از IOC فدراسیون های جهانی شنا و دوچرخه سواری ، به بررسی نامه های ارسال شده پرداختیم و طی نامه ای به فدراسیون جهانی شنا و دوچرخه سواری از آنان فرصت خواستیم تا با شدت عمل خرج ندهند تا به ما فرصت دهند مشکلاتمان را حل کنیم

بر همین اساس، به تمامی روسای فدراسیون های ورزشی کشور اعلام کردیم هر چه سریعتر اساس نامه های ورزش خود را اصلاح کنند و به کمیته ملی المپیک بدهند.

وی ادامه داد: به اعتقاد من برطرف کردن این مشکلات با گفتمان و به صورت رودرو حل می شود و اینکه به دنبال حل معضل به صورت مکاتبه ای باشیم جواب نمی دهد به همین دلیل باید علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک به همراه عباسی وزیر ورزش و جوانان شخصا در این گفتمانها با مسولان IOC و کمیته المپیک آسیا وارد مذاکره شوند و با شرح وضعیت متفاوت ورزش کشورمان نسبت به سایر کشورها، موضوعات را مرتفع کنند.

ناطق نوری اظهار داشت: در این برهه زمانی باید با آرامش و بدون تنش زدایی مشکلات حل شود و اساسا باید طوری رفتار کنیم که تعاملات بار دیگر کشورها حفظ گردد و موجب آزار دیگران شویم.

وی در خصوص تعلیق برخی فدراسیون های ورزشی اظهار داشت: ورزش در جهان به صورت مردمی اداره می شود اما در ایران دولت دخالت دارد باید اساسنامه را تغییر داده که آنرا در اختیار ارگان های بین المللی قرار دهیم تا مشکلاتی که برای برخی فدراسیون ایجاد شده از بین برود.

عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در خصوص برگزاری انتخابات مجمع اظهار داشت: انتخابات مجمع کمیته ملی المپیک در زمان مقرر برگزار خواهد شد مگر اینکه در آن برهه زمانی مشکلی پیش آید.

**از تمام ظرفیت مربی خارجی بوکس بهره خواهیم برد.

رئیس فدراسیون بوکس در خصوص جذب مربی اوکراینی اظهار داشت: در حال حاضر به دنبال جذب یک مربی شش دانگ اوکراینی هستیم تا بتوانیم در تمامی بخش های از ظرفیت وی استفاده کنیم.

وی افزود: در نظر داریم مربی خارجی را محدود به رده سنی خاصی نکنیم و از وی برای ارتقای سطح بوکس بخش بزرگسالان و جوانان استفاده کنیم، علاوه بر مربی خارجی باید به آموزش مربیان جوان کشورمان نیز بپردازد.

ناطق نوری در خصوص اعزام بوکسورهای جوان به اردوی مشترک اوکراین اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به مشکلاتی که در شورای برون مرزی در اعزام های خارجی داریم و همچنین مشکلات نوسانات ارزی  تمام سعی خود را خواهیم کرد تا بتوانیم ملی پوشان جوان کشورمان را به این اردوی مشترک که تنها تجربه برون مرزی آنهاست اعزام کنیم./با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار