نائب رئیس كمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر سنگر مبارزه ما با دشمنان توجه به افزایش میزان تولید در كشوراست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ محمدرضا خانمحمدی دیروز در نشست با فعالان صنعت بخش خصوصی در اردبیل افزود: پارسال اقدامات مناسبی در مجلس شورای اسلامی در خصوص اختصاص بودجه به بخش تولید در كشور انجام شده است.

وی با بیان اینكه برای اجرای ماده قانونی مربوط به ارزش افزوده به طور یكسان برای تمام واحدهای تولیدی تلاش می شود ، گفت : مجلس برای تجهیز زیرساخت ها در شهرك های صنعتی و همچنین خاتمه دادن به برخی دلال بازی ها در بورس برنامه هایی دارد.

خانمحمدی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه كشورمان افزود: در این جنگ اقتصادی باید تصمیمات ما به روز بوده ودولت با تشكیل ستاد تسهیل اقدامات لازم را در جهت تامین نقدینگی برای واحدهای انجام دهد.

نائب رئیس كمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: دولت اداره كننده كشور است و لازم است در صورت وجود مشكل در واحدهای تولیدی طرحی را در راستای حمایت از تولید كنندگان به مجلس ارائه كند و مجلس نیزبرای حل مسئله طرح را به صورت دوفوریتی تصویب می كند./س

برچسب ها: اردبیل ، افزایش ، میزان ، تولید ، در ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.