مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: در جشن عاطفه‌ها بیش از 4 میلیارد و 400 میلیون ریال کمک در استان جمع‌آوری شده است.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سید جواد رضوی اظهار کرد: مردم سخاوتمند در روزهای برگزاری این جشن بالغ بر 650 میلیون ریال کمک نقدی و 3 میلیارد و 700 میلیون ریال کمک غیرنقدی و همچنین بالغ بر 50 میلیون ریال به عنوان تعهد توسط خیران و مسئولان به این جشن ملی کمک کردند.

وی افزود: این جشن برای هجدهمین سال متوالی و همزمان با سراسر کشور در یک هزار و 124 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد خراسان جنوبی با همکاری یک هزار و 329 نفر برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی تصریح کرد: جشن عاطفه‌ها در هفته ابتدای بازگشایی مدارس با همکاری صدا و سیما، آموزش و پرورش، بسیج مستضعفان و سازمان دانش‌آموزی برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند و محروم برگزار شد.

رضوی «دانش‌آموزباوری، دانش‌آموزیاوری در فرهنگ رضوی» را شعار جشن عاطفه‌های امسال عنوان کرد و ادامه داد: 100 درصد درآمد پایگاه‌های مدارس و آموزش و پرورش پس از ثبت و ضبط به مجموعه مربوطه تعلق گرفت و کمک‌های سایر پایگاه‌ها با اولویت مناطق محروم به تشخیص امداد توزیع شده است./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.