استاندار کهگیلویه وبویر احمد " گفت: روند عملیات ساخت کارخانه سیمان مارگون به عنوان یکی از طرحهای ملی مهر ماندگار به پیشرفت مطلوبی رسیده است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج حسین صابری  در بازدید از کارخانه سیمان مارگون افزود: اجرای این طرح بزرگ با تولید سه هزار و 300 تن سیمان در سال در یک منطقه محروم با جذب سرمایه گذار خارجی و بهره گیری از توان مهندسان و متخصصان داخلی یک موفقیت بزرگ اقتصادی است.
وی ساخت کارخانه های سیمان و تولید سیمان را یکی از بخشهای اقتصادی کشور دانست و افزود: در حال حاضر بیش از نیاز کشور مجوز کارخانه سیمان صادر شده است و شمار زیادی طرح نظیر کارخانه سیمان مارگون در حال ساخت است.
صابری به عمران و آبادانی ناشی از اجرای این طرح در منطقه محروم مارگون اشاره کرد و افزود: با حمایت دولت، همکاری بانک عامل،جدیت سرمایه گذار و تلاش مجریان این پروژه به مراحل بالایی از پیشرفت رسیده است و ادامه طرح با جدیت برای بهره برداری تا پایان نیمه اول سال 92 دنبال خواهد شد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: با توجه به خرید و حمل عمده ماشین آلات مورد نیاز کارخانه مقوله ی تحریم نمی تواند در فرایند تکمیل و بهره برداری این طرح تاثیری داشته باشد. /س
 

برچسب ها: یاسوج ، سیمان ، کارخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.