مردم بجنورد با شور و اشتیاق فراوان طنين گام هاي پر خیر و برکت امام و مقتدای خویش را با چشم ، دل شنيدند

  
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد ،  
سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی در 19 مهرماه سال 91 حال و هوای عجیبی به شهر بخشيده و مردم استان با شور و اشتیاق فراوان از جاي جاي باب رضا گنجينه فرهنگها براي ديدن رهبرمعظم انقلاب اسلامي آمدند.
"مزاري" يکي ازشهروندان بجنوردي در مسیر استقبال از مقام معظم رهبری پرچم به دست گفت: سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی باعث افتخار بزرگ برای مردم این استان است که اکنون لحظه شماری برای دیدن رهبر انقلاب به پايان رسيد.


یکی دیگر از شهروندان خراسان شمالي ضمن ابراز خوشحالی فراوان از حضور رهبر در استان گفت: ورود رهبر سبب ساز خیر و برکات فراوان برای مردم است.

وي اظهار داشت: حضور رهبر در این استان باعث توسعه هر چه بیشتر و توجه به زیرساخت های شهری مي شود.

گفتني است: اينها همان مردمي هستند که با پيروي از سخنان رهبر کبير انقلاب اسلامي حا لا دوباره براي پشتيباني از ولايت فقيه به صحنه آمدند و با شاعر "خامنه اي خميني ديگر است" بيعتي تازه با رهبر معظم انقلاب اسلامي خواهند بست.


در ادامه اين استقبال پرشور حيدري حضور در صحنه های انقلاب اسلامی و پاسداری از نظام و انقلاب و کوتاه کردن دست دشمنان از دخالت در مسائل این نظام را بزرگترین هدیه به رهبر دانست و افزود:ما با انسجام و اتحاد بیشتر بايد به پشتیبانی رهبر برویم و مقاومتمان را در برابر دشمنان ادامه دهیم که به طور حتم مشت محکمي به دهان دشمنان می زنیم./س

برچسب ها: گام ، رهبر ، بجنورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.