شور و شوق استقبال از مقام معظم رهبري از ساعت اولیه صبح امروز در ميان مردم خراسان شمالي ديده مي شود.

 
 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد   امروز چهارشنبه 19 مهر ماه نسیم بهاری حضور رهبر فرزانه انقلاب در خراسان شمالی، خیابانهای پاییزی مرکز این استان را سرشار از نشاط، طراوت و سرسبزی شوق دیدار کرده است.
مردم قدرشناس، ولایتمدار و انقلابی خراسان شمالی از ساعات اولیه صبح امروز با حضور در مسیر استقبال از رهبر انقلاب خود را برای دیدار با ایشان آماده کرده اند.
« رواق منظر چشم من آشیانه تست - کرم نما و فرودآ که خانه، خانه تست» وصف شور و شوق منتظران دیدار رهبری در استقبال ایشان است.
برخی از مردم شهرها و روستاهای هم جوار بجنورد، مرکز خراسان شمالی، از ساعات اولیه صبح جهت حضور در این شهرستان راه را در پیش گرفته و خود را به بجنورد رسانده اند.
از روزهای گذشته نیز جمعی از مشتاقان دیدار رهبر از شهرستان مانه و سملقان با پای پیاده جهت دیدار با رهبر انقلاب این مسیر طاقت فرسا را به جان و دل خریده و به سوی بجنورد روانه شدند.
این شور و نشاط استقبال از رهبر انقلاب در چهره تمام اقشار مردم چون جوانان، نوجوانان، و بزرگسالان که در این مسیر از میدان بازرگانی و خیابان طالقانی غربی شهر بجنورد دیده می شود.
گفتنی است در سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی، دیدار با مردم شهرستان های بجنورد، شیروان و اسفراین به صورت جداگانه برنامه ریزی شده است./س
برچسب ها: شور ، شوق ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.