تعدادي از بازيکنان حاضر در اردوي تيم ملي به اظهار نظر در مورد بازي تيم فوتبال کشورمان در مقابل کره جنوبي پرداختند و از هواداران براي حضور در ورزشگاه صد هزار نفري ازادي دعوت کردند.

 
خسروحيدري،  مدافع تيم ملي فوتبال ايران در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: تيم هاي خارجي وقتي در ورزشگاه هاي آزادي حضور پيدا مي كنند از جو اين ورزشگاه هراس دارند چون هواداران فوتبال كشورمان تيم ملي را به بهترين وجه تشويق مي كنند.
البته تيم ملي كره جنوبي نيز براي بازي با تيم ملي فوتبال كشورمان دربرابر حضور تماشاگران بي شمار هراس دارد.
وي ادامه داد: از تماشاگران و هواداران فوتبال مي خواهم كه با حضور پرشور خود در ورزشگاه آزادي تيم ملي را تشويق كنند تا بتوانيم با يك پيروزي خوب و كسب 3 امتياز راه را براي صعود به جام جهاني هموار كنيم.
حيدري خاطرنشان كرد: تيم ملي كره جنوبي تيم پرقدرتي در آسياست ولي ما ميزبان اين بازي هستيم و كسب 3 امتياز براي ما اهميت ويژه اي دارد ما بايد در تهران عرصه را براي كره اي ها تنگ كنيم و با 3 امتياز بازي را تمام كنيم.
مدافع تيم ملي فوتبال ايران ادامه داد: روي نقاط ضعف و قوت كره جنوبي كار كرده ايم و با وجود بازيكنان موثر در تمام خصوص برتري ما در برابر تيم ملي فوتبال كره جنوبي حتمي است.
محمدنصرتي ديگر مدافع تيم ملي در مورد بازي با تيم ملي كره جنوبي گفت: در بازي تيم ملي فوتبال ايران با كره جنوبي شرايط بهتري نسبت به تيم ملي كره جنوبي داريم و از شرايط ميزباني بهره مي بريم از اين رو هواداران بايد فقط جو ورزشگاه را براي آنها سخت كنند.
وي ادامه داد: تيم ملي بايد در هر صورت به بهترين وجه از امتياز ميزباني استفاده ببرد و بايد هر طور شده 3 امتياز بازي خانگي را بدست آوريم.
نصرتي خاطرنشان كرد: تمرينات تيم ملي ايران طبق برنامه پيش رفت و پس از يك روز استراحت مرحله دوم تمرينات آغاز شد و بازيكنان هم آماده رقابت با تيم كره جنوبي مي باشند.
سوشا مكاني دروازه بان تيم ملي فوتبال نيز درباره حساسيت بازي با كره جنوبي تصريح كرد: مردم و طرفداران فوتبال كشورمان از حساسيت بازي با كره جنوبي به خوبي مطلع اند بازي با كره جنوبي براي ما از اهميت بالايي برخوردار است و بايد هرطور شده 3 امتياز را بگيريم و مردم ما را در اين راه كمك خواهند كرد و با حضور در استاديوم آزادي حمايت همه جانبه خود را خواهند داشت.
وي ادامه داد: با پيروزي مقابل كره جنوبي اميدها بيشتر از قبل مي شود و مي توانيم به عنوان نخستين تيم صعود كننده به جام جهاني صعود كنيم كه اميدوارم تماشاگران ما را حمايت كنند.
مكاني در مورد رقابت با ساير دروازه بان ها و از جمله مهدي رحمتي تأكيد كرد: در تيم ملي فوتبال رقيبان خيلي خوبي از جمله رحمتي دارم و تمام تلاش خود را مي كنم كه با وي رقابت دوستانه اي داشته باشم تا در تركيب اصلي قرار بگيرم.
مسعود شجاعي در مورد بازي بازيكنان مقابل كره جنوبي گفت: كي روش سرمربي تيم ملي يازده بازيكن خوب وهم سطح را در بازي كره جنوبي استفاده خواهد كرد و اين كار به طور حتم براي كي روش سخت خواهد بود چون تمام نفرات اماده و سرحال براي بازي كره لحظه شماري مي كنند.
وي ادامه داد: نقاظ ضعف كردهجنوبي در تمرين امروز بررسي شد تا هر چه بهتر آماده ديدار با كره جنوبي شويم و هر بازيكني كه در زمين حضور داشته باشد براي موفقيت و سربلندي تيم ملي تلاش خواهد كرد.
شجاعي در مورد دعوت از بازيكنان دورگه گفت: بازيكنان دورگه و شاغل در ليگ هاي اروپايي در درجه بالايي از فوتبال دنيا قرار دارند و آنها مي توانند به بهترين وجه تيم ملي را براي صعود به جام جهاني كمك كنند. /ق

برچسب ها: نصرتی ، حیدری ، شجاعی ، مکانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار