مدیر کل بحران استان البرز گفت: 16 نقطه اسکان اضطراری در استان البرز شناسایی شده که این تعداد ظرفیت اسکان 150 هزار نفر را داراست.

ابوالقاسم باقری مدیر کل بحران استان البرز در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به کوهستانی بودن استان و قرارگیری آن بر روی گسل های فعال لزوم برنامه ریزی صحیح و تبیین برنامه های زیر ساختی جهت ایجاد آمادگی لازم در مقابله با حوادث امری اجتناب ناپذیر است.

وی با اشاره به ایجاد 14 کارگروه تخصصی و توزیع 600 میلیارد ریال اعتبار در بین دستگاه اجرایی در خصوص بحث آموزش گفت: 18 هزار نفر در قالب مدیران استان و مردم آموزش دیده اند و در این راستا تا کنون 20 مانور برگزار و 16 مانور دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

باقری افزود: 16 نقطه اسکان اضطراری در استان البرز شناسایی شده که این تعداد ظرفیت اسکان 150 هزار نفر را داراست ولی تنها نیمی از این نقاط دارای زیر ساخت های لازم در هنگام بحران است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر آمادگی کامل استان در زمان بحران هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی می تواند بهانه ای برای سنجش میزان آمادگی نیروهای امدادی و نجاتی و مدیریت بحران استان باشد./ل

برچسب ها: استان ، مدیران ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار