رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش از تشکیل ستاد کنکور سال 92 و ارسال سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور از سال 84 تا91 به سایت سامت برای بررسی خبر داد.

عبدالامیر عرفی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ستاد کنکور سال 92 تشکیل می شود.

وی با اشاره به اینکه بخش نامه تشکیل ستاد کنکور 92 آماده شده و طی 2 روز آینده مستندسازی می شود افزود: این بخشنامه به زودی به استان ها ارسال می شود.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش بیان داشت: ستاد کنکور سال 92 در دو بخش وظایف فعالیت را انجام می دهند.

وی افزود: یک بخش از این بخشنامه مربوط به ارسال سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور است که مشمول قانون جایگزین کنکور هستند به طوری که جمع آوری و پالایش و ارسال سوابق کلیه داوطلبان کنکور که از سال 84 تا سال 91را شامل می شود.

عرفی ادامه داد: کسانی که از سال 84 تا سال 91 موفق به اخذ دیپلم شدند مدارکشان به سامانه سامت که در مرکز سنجش تشکیل شده ارسال می شود و این باعث می شود اطلاعات یک بار دیگر مورد بررسی و اصلاح قرار گیرند و این اطلاعات اصلاح شده در سامانه قرار گیرد و به این ترتیب داوطلبان کنکور سوابق شناسنامه ای و تحصیلی خود را در این سامانه بررسی کنند و در صورتی که مشخصاتشان مشکلی نداشت تایید می شود کد 16 رقمی سابقه تحصیلی دریافت کنند که این کد، مشترک بین مرکز سنجش و سازمان سنجش است.

عرفی افزود: بخش دوم شامل همکاری ستاد کنکور و استان های برای این که در کمال آرامش و امنیت در کشور برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: در بخش دوم عمده ای از فضاهای آموزشی در خدمت کنکور قرار می گیرد و مدیران کل استان ها باید آمادگی لازم را کسب کنند./ز

برچسب ها: اموزش ، تحصیلی ، کنکور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار