رئیس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باشگاه پژوهشگران جوان محلی برای سازندگی و پرورش بوعلی سیناها و قاضی طباطبایی ها است.

"کریم زارع" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: مدیریت زمان، حرکت نرم افزاری و سخت افزاری، تشکیل اتاق فکر و دیگر اقدامات پژوهشی از جمله توانمندی ها و قابلیت های باشگاه پژوهشگران جوان در سطح دانشگاه های آزاد کشور است.

وی ضمن قدردانی از همه افرادی که در اعتلای پژوهش واحدهای دانشگاهی تلاش قابل قبولی دارند بیان داشت: دانشگاه ها تاکنون خدمات ارزشمندی را در این زمینه برداشته اند که می توان یکی از این واحدهای دانشگاهی را، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن دانست.

این مقام مسئول گفت: 725 عضو استعدادهای درخشان در باشگاه پژوهشگران جوان هستند که به سمت پژوهش علمی در حرکت می باشند.

همچنین رئیس دانشگاه آزاد واحد رودهن  در گفتگو با خبرنگار ما خاطرنشان کرد: در راستای ایجاد یک مرکز 24 ساعته پژوهشی، رفاهی، آموزشی، برای باشگاه پژوهشگران این واحد دانشگاهی، مقرر شده تا با دریافت یک هکتار زمین از شورای شهر رودهن، مرکزی شایسته در این شهر برای این منظور در نظر گرفته شود.

دکتر "علیرضا ایرانبخش" ایجاد مراکز رشد مربوط به اعضای باشگاه، فراهم آوردن زمینه های استفاده بهینه اعضا از کتابخانه دیجیتال و خدمات 24 ساعته، تسریع بررسی مدارک اعضای ادب، اقدام در جهت نزدیک سازی انجمن های علمی و اعضای باشگاه را از دیگر مباحث مورد توجه در راستای گسترش این مرکز دانست.

دکتر ایرانبخش در ادامه گفت: در حال حاضر 105 نفر در باشگاه پژوهشگران جوان واحد رودهــن عضو هستند که از این تعداد 3 نفر عضو ادب و از استعدادهای درخشان باشگاه پژوهشگران جوان و از مفاخر دانشگاه محسوب می شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به دیگر اقدام این مرکز در سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: در سال 1391، 10 مقاله ISI و 5 مقاله علمی- پژوهشی توسط این واحد دانشگاهی به ثبت رسیده است و تاکنون 60 طرح پژوهشی در باشگاه انجام و هشت  طرح نیز در فرایند اجراست./س

برچسب ها: دانشگاه ، پزوهش ، رودهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.