در بيست و چهارمين نشست باشگاه کتاب تهران و سومين نشست از مجموعه نشست هاي فصلي«اتاق شعر»، بزرگداشت روز حافظ با سخنراني و گفتگو ضياء موحد پنج شنبه 20مهر ساعت 18 در فرهنگسراي ارسباران برگزار مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 3 و فرهنگ سرای ارسباران، در اين نشست شاعران و نويسندگاني چون شهاب مقربين، مجيد رفعتي، مهدي اشرفي، مهدي مرادي، سيد ضياءقاسمي، سيد مهدي موسوي و ... حضور خواهند داشت.
همچنين؛ در ادامه اين برنامه موسيقي سنتي ايراني به سرپرستي "عليرضا مصدقي" با        بهره گيري از اشعار حافظ، شاعر بلند آوازه ايران اجرا خواهد شد.
لازم به ذكر است؛ نشست هاي فصلي«اتاق شعر» در سه بخش به معرفي و رونمايي كتاب، بررسي تخصصي شعر، نقد و شعرخواني مي پردازد.
همچنين، باشگاه کتاب تهران، عنوان برنامه ای است که از سوی فرهنگ سرای ارسباران، در سه بخش«اتاق شعر»، «بازخوانیرمانهای شاخص ادبیات معاصر ایران» و «جريانهاي ادبي هنري» به بررسی، نقد و کتابخوانی آثار ادبی با حضور دوستداران ادبیات می پردازد.
گفتني است؛ اعضای باشگاه کتاب تهران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به فرهنگسرای ارسباران به نشاني،خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره های 20-22872818 تماس بگیرند./ص

برچسب ها: نشر ، کتاب ، ادبیات ، حافظ ، تجلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.