معاون كنسولي، پارلماني و ايرانيان وزارت امور خارجه روز سه‌شنبه 18مهرماه در راس هياتي براي شركت در هفتمين نشست كميسيون مشترك كنسولي ايران و امارات، وارد اين كشور شد و مورد استقبال گرم مسوولان اماراتي قرار گرفت.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، حسن قشقاوي در ابتداي ورود خود به امارات با اشاره به روابط تاريخي و برادرانه ميان دو كشور و پيوندهاي عميق دو ملت، بر تحكيم و تقويت اين روابط تاكيد و ابراز اميدواري كرد كه با درايت و تدبير مثال‌زدني مسوولان دو كشور شاهد شكوفايي بيش از پيش روابط دوجانبه و از ميان برداشتن كليه موانع موجود باشيم.
 
معاون كنسولي، پارلماني و ايرانيان با اشاره به برگزاري منظم نشست‌هاي كميسيون مشترك كنسولي ميان دو كشور اين امر را نشانه عزم و اراده دو كشور براي داشتن روابط حسنه و بي‌تنش ميان دو ملت همسايه و مسلمان ارزيابي كرد و در همين رابطه تاكيد كرد كه روابط ميان ايران و امارات همواره با وجود برخي مشكلات طبيعي از متانت و وزانت بالايي برخوردار بوده است.
 
نشست كميسيون مشترك كنسولي دو كشور قرار است به رياست معاونان وزيران خارجه جمهوري اسلامي ايران و امارات عربي متحده در ابوظبي برگزار شود و هم‌چون نشست‌هاي قبلي امور مربوط به همكاري‌هاي كنسولي، مسايل و مشكلات اتباع دو كشور و ديگر موضوعات ذي‌ربط مورد علاقه دو طرف در آن به بحث و بررسي گذاشته شود. هم‌چنين قرار است بررسي‌هاي لازم در زمينه اجرايي شدن توافقات قبلي انجام گيرد.
 
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار