معاون بازرگاني داخلي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختياري، از خريد مرغ مازاد بر مصرف مرغداران این استان خبر داد.

عليرضا جيلان، در نشست شوراي كنترل و تنظيم بازار استان چهارمحال و بختیاری، گفت:‌ مرغ مازاد توليدكنندگان، به هر ميزان كه باشد، خريداري و ذخيره سازي مي شود.

معاون بازرگاني داخلي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختياري، با اشاره به تدوام ممنوعيت خروج مرغ از اين استان گفت:‌ خوشبختانه، نرخ مرغ در استان چهارمحال و بختياري، از تمام استان هاي كشور پايين تر است كه اين امر، با تدبير به موقع و برنامه ريزي صحيح فعالان اين عرصه محقق شده است.

مهري؛ معاون بازررسي و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختياري نيز از انجام ۴۱ هزار بازرسي از واحد هاي صنفي این استان خبر داد و گفت: از اين تعداد بازرسي از دو هزار و ۶۹۷ واحد صنفي، برای بيش از سه هزار و ۱۰۵ مورد تخلف، پرونده تشكيل شده است.

 وي گفت: ارزش ريالي تخلفات گزارش شده، بالغ بر شش ميليارد و ۷۲۲ميليون ريال برآورد شده است.

معاون برنامه ريزي استاندار چهارمحال و بختیاری هم با تأكيد بر تشكيل ستادهاي ويژه نظارتي در اين استان، گفت: بايد به منظور كنترل بازار، تعداد گشت هاي نظارتي را با همكاري سازمان تعزيرات حكومتي، واحد بازرسي مجامع امور صنفي، و سازمان صنعت، معدن و تجارت، افزايش داد.

حمیدرضا فروزنده گفت: وظيفه داريم با نظارت مستمر بازار، و هماهنگي با اتحاديه ها و اصناف، روند غيرمنطقي افزايش برخي از اقلام را كنترل كنيم و با خاطيان  و سودجويان برخورد كنيم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.