دبیر همایش بين المللي مهر مقاومت گفت:با دعوت از شهردار شهر صور و به منظور امضاي سند خواهر خواندگی شهرهای مقاوم دزفول و صور همايش بين المللي مهر مقاومت در واحد دانشگاه آزاد شهر دزفول برگزار مي‌شود.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، قدرت الله متین دبیر همایش بين المللي مهر مقاومت با اعلام خبر برگزاري همايش بين المللي مهر مقاومت گفت: بعد از سفر تاریخی رئيس جمهور كشورمان به  لبنان در 21 و 22 مهرماه سال 89 که با استقبال پرشور و کم نظیر ملت لبنان و گروه‌های مختلف آن کشور همراه گردید، عده ای از دانشجویان این واحد دانشگاهی در قالب خانه فرهنگ و هنر دانشجو، پیشنهاد برگزاری مراسمی را در جهت گرامیداشت مهمان نوازی لبنانی‌ها به دانشگاه ارائه دادند.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دزفول در ادامه افزود: با پیگیری‌های فراوان در ایران و لبنان و هماهنگی با نهاد ریاست جمهوری، وزارت امور خارجه، سفارت جمهوری لبنان در تهران، دفاتر حزب الله و أمل در تهران و خانواده امام موسی صدر تصمیم به برگزاری همایشی با ابعاد بین المللی با عنوان مهر مقاومت در روز شنبه 22 مهرماه در تالار شیخ انصاری واحد دزفول گرفته شد.
 
متین با اشاره به شهرت جهانی شهرهای دزفول و صور لبنان به مقاوم بودن تصريح کرد:مقاومت اين دو شهر در برابر تهاجم اشغالگران و اشتراکات تاریخی، مذهبی و جغرافیایی سبب گردید تا طرح خواهر خواندگی این دوشهر به وقوع بپیوندد.
 
دبیر همایش مهر مقاومت با تشکر از شورای اسلامی شهر و شهرداری دزفول ياد آور شد: با دعوت از شهردار شهر صور و معاون وی، سند خواهر خواندگی شهرهای مقاوم دزفول و صور به امضای شهرداران این دو شهر خواهد رسید.
 
وي در پايان خاطرنشان کرد: این همایش با حضور خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی و شبکه های جهانی المنار، العالم، الکوثر و الجزیره تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

منبع: كميته ارتباطات و رسانه همايش بين‌المللی «مهر مقاومت»

انتهاي پيام/

برچسب ها: همایش ، دانشگاه ، دبیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار