عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين گفت: جذب نيروي جوان در احزاب اصولگرا موجب مدير پروري و نيرو سازي در کشور مي شود.

علي‌رضا جوانمردي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران پيرامون بحث جوانگرايي در احزاب اظهار داشت: قبول ندارم که جوان گرايي در جريان اصولگرايي وجود ندارد، اگر تشکل‌هاي جامعه اسلامي مهندسين، جمعيت زينب، جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي و جمعيت رهپويان را زير شاخه‌هاي جريان اصولگرايي و حزب موتلفه اسلامي بشناسيم مي‌بينيم که پوست اندازي کرده‌اند و درعضو گيري و ازدياد جمعيت جوان فعال هستند.

وي با تاکيد بر اينکه در حال حاضر 33 درصد اعضاي شوراي مرکزي جامعه مهندسين را جوانان تشکيل مي‌دهند، ادامه داد: نه تنها در بدنه حزب بلکه در شوراي مرکزي که مرکز تصميم گيرنده و تعيين کننده است جوانگرايي صورت گرفته است.

جوانمردي با بيان اينکه 35 درصد جمعيت کشور را جوانان تشکيل مي‌دهند که عمدتا در دانشگاهها و فضاي اسلامي کشور رشد يافته‌اند، تصريح کرد: اين افراد ظرفيت‌هاي بسيار مناسبي دارند که  به هدايت و حمايت از استعدادشان نيازمندند ؛ اگر اين نسل را کنار بگذاريم و به نسل هاي گذشته بسنده کنيم در واقع ظرفيت نسل جوان را از دست داده ايم.

وي با تاکيد بر اين نکته که جريان هاي فکري نيز نيازمند به روز شدن است، افزود: تئوري و خط و مشي که پشتوانه جريان سياسي است توام با نوآوري بايد حرکت کند اگر ظرفيت جوان را کنار بگذاريم در نوآوري حرفي براي گفتن باقي نمي‌ماند و به کارگيري تفکرات نسل گذشته منجر به تکرار مکررات مي‌شود.

جوانمردي با بيان اينکه استفاده از ظرفيت جوانان به بالندگي جريان اصولگرايي در جامعه کمک مي کند،‌ عنوان کرد: بهره گيري از جوانان مي‌تواند راهکاريي براي جذب جوانان به جريان اصولگرايي باشد و محدود کردن حزب به افراد خاص بخش فعال جامعه را دلزده مي کند و آنها جذب جريانهاي ديگر جامعه مي‌شوند که در اين صورت در نيرو پروري و مدير پروري دچار مشکل خواهيم شد.

عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين خاطر نشان کرد: آينده کشور بايد با حضور جواناني که اکنون جريان اصولگرايي را همراهي مي‌کنند شکل گيرد و حداقل نتيجه به کارگيري جوانان در احزاب اصولگرا اين است که تمرين نيروسازي و ايجاد نيروهاي انساني كاربردي با اعتقاد به نظام در عرصه‌هاي مختلف کشور در آينده خواهيم داشت.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار