استاندار خراسان شمالی گفت: تمام تمهیدات لازم برای سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به این استان فراهم شده است و مردم استان آماده استقبال از ایشان هستند.

 

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد؛ محمود احمدی بیغش در گفتگو با خبرنگاران افزود: سفر رهبری روز چهارشنبه 19 مهر ماه از ساعت 8الی 9 صبح با ورود به شهر بجنورد آغاز می شود و ضمن دیدار با مردم شهرستان بجنورد در ورزشگاه تختی، دیدار هایی نیز با مردم شهرهای اسفراین در روز دوشنبه 23 مهر و دوشنبه 25 مهر برگزار خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی در ادامه اظهار داشت: مسیر استقبال از رهبر انقلاب اسلامی در بجنورد از فرودگاه به میدان بازرگانی تا چهارراه امیریه و ادامه این مسیر استادیوم تختی این شهر است.وی عنوان کرد: دیدار با نخبگان، دانشجویان، فرهنگیان و دانش آموزان، علما و طلاب از دیگر برنامه های دیدار مردمی معظم له در این استان است.

احمدی بیغش در ادامه دیدار با خانواده شهداء و جانبازان و مسئولین اجرایی در استان را از دیگر برنامه های سفر استانی مقام معظم رهبری به خراسان شمالی برشمرد.

وی با بیان اینکه ملت خراسان شمالی روز شماری می کردتند تا این فرصت گرانبها بدست آید خاطر نشان کرد: سفر مقام معظم رهبری بزرگترین رخداد در این استان است و مردم استان با ساتقبال پرشور خود ولایتمداری و حمایت از انقلاب را ابراز می کنند./س

برچسب ها: استقبال ، رهبر ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.