استاندار خراسان شمالی از ارائه 130 مصوبه برای توسعه استان به هیئت دولت همزمان با سفر رهبر انقلاب اسلامی خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد؛ محمود احمدی‌بیغش در نشست خبری که   در آستانه سفر رهبر انقلاب اسلامی به استان خراسان شمالی برگزار شد گفت: سفر رهبر به استان سفری معنوی و به منظور دیدار با مردم استان خراسان شمالی است که در پایان دور اول سفرهای استانی معظم له برگزار می شود.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه در روزهای پایانی سفر مقام معظم رهبری به استان، نشست هیئت دولت با ریاست معاون اول رئیس جمهور در حضور حضرت آیت الله خامنه ای تشکیل خواهد شد افزود: در این نشست مصوبات پیشنهادی به هیئت دولت که طی جلسات فشرده کارشناسی در تهران تدوین شده است برای تصویب و اجرا بررسی خواهد شد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی بدون اشاره به میزان اعتبارات این مصوبات آن را بالغ بر هزاران میلیارد تومان عنوان و خاطر نشان کرد: تمام مصوبات در نشست هیئت دولت در هفته آینده، تاسال 93 اجرا ومحقق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اولویت‌های این مصوبات توسعه اقتصادی، فرهنگی،صنعتی است، توجه به حوزه آموزش و پرورش، صدا و سیما، راه آهن، آب رسانی، بافت فرسوده شهری و روستایی از بندهای این مصوبات پیشنهادی برشمرد.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه این مصوبات جدای از مصوبات حوزه های اوقاف، سازمان تبلیغات و نیروهای مسلح می باشد اظهار داشت: در مصوبات سعی شده است تا مواردی مطرح شود که خراسان شمالی از حالت رکود یک گام بزرگ در جهت توسعه بردارد./س

برچسب ها: مصوبه ، سفر ، رهبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.