عضو شوراي مركزي حزب موتلفه گفت: درست است كه تعدادي پيشكسوت در سطح‌هاي بالايي وجود دارند اما بايد گفت جوانگرايي بدون حضور خردمندان،‌ نظام مديريتي هر گروهي را به هم مي‌ريزد.


طيبه يزدي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واكنشي به برخي اظهارات اصلاح‌طلبان مبني بر عدم وجود روحيه جوانگرايي در احزاب اصولگرا،‌ گفت: اين موضوع تنها نظر شخصي خود آنها بوده و تصوري است كه خودشان ايجاد كرده‌اند و اصلا بايد ديد از نظر آنها جوانگرايي چگونه معنا مي‌شود.

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه ادامه داد: اگر بخواهيم واقعيت را ببينيم متوجه مي‌شويم كه عوامل گرداننده و موثر حزب موتلفه را جوانان متخصصي تشكيل داده‌اند كه داراي مدارك تحصيلي دكتري نيز هستند.

وي با اشاره به سطوح بالاتر حزب موتلفه گفت: درست است كه تعدادي پيشكسوت در سطح‌هاي بالايي وجود دارند اما بايد گفت جوانگرايي بدون حضور خردمندان،‌ نظام مديريتي هر گروهي را به هم مي‌ريزد.

يزدي در ادامه خاطرنشان كرد: اگر بخواهيم از نظر علمي بحث كنيم،‌ دو نوع جواني وجود دارد؛ جواني اول (تا 40 سال) و جواني دوم (40 تا 60 سال) كه در حال حاضر عمده افراد حزب موتلفه را جوانان بين 28 تا 45 سال تشكيل مي‌دهند و البته در سطوحي افراد پيشكسوت نيز حضور دارند.

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه در پايان با اشاره به اهميت حضور پيشكسوتان در حزب خاطر نشان کرد: آقاي عسگراولادي با اينكه سن و سال بالايي دارد اما از روحيه جوان،‌ فكري پويا و به‌روز برخوردار است كه حزب به اينگونه افراد نيز نياز دارد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: یزدی ، موتلفه ، جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار