برندن راجرز معتقد است داوران فوتبال با مهاجم تيز پاي تيمش ناعادلانه رفتار مي کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رويترز لوئيس سوارز اخيرا وجهه بدي از تمارض هاي متوالي اش به خطا پيدا کرده است.

اين موضوع باعث شده تا وي به اين صفت معروف شده و حالا داوران فوتبال، اگر خطائي واقعي نيز روي او اتفاق بيافتد، آن را جدي نمي گيرند و چندين مرتبه در حقش اجحاف شده است. سرمربي ليورپول از اين موضوع بسيار عصباني است و مي گويد: اين ناعادلانه است، او را اين چنين نام گذاري نکنيد، او تمايلي به تمارض ندارد و شايد حوادث قبلي اتفاقي بوده است.

اما راجرز نگراني هاي جدي تري نيز دارد او از اين موضوع مي هراسد که چنين نام گذاري هائي بر روي مهاجمش سبب شود تا اتحاديه فوتبال در قبال آن دست به کار شود و همانند محروميتي که اين اتحاديه در مورد مشابه عليه مدافع اروگوئه اي تيم پاترز اعمال کرد .

وي در اين ارتباط گفت: به عنوان يک سرمربي فوتبال بايد اعلام کنم که سوارز قرباني ناداوري است، داورها با او با توجه به سابقه اي که برايش درست کرده اند برخورد مي کنند.

او در هفته گذشته سر تيتر خبرها بوده اما هيچ کس اعلام نکرد که او در پنج دقيقه ابتدايي بازي قرباني ناداوري شده و داور تنها به علت آنکه فکر مي کرد وي تمارض مي کند خطاي انجام شده روي او را نگرفت.

وي در ادامه افزود:من فکر مي کنم برخي افراد بايد احترام بيشتري براي ستاره هاي فوتبال قائل باشند و به سادگي آنها را نام گذاري نکنند و براي آنها سابقه نترشاند چرا که اين موضوع به شدت به ضرر اين ستاره تمام خواهد شد./آق
برچسب ها: لیورپول ، فوتبال ، ستاره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار