شبکه رادیویی کودک با پرداخت به جنبه های رفتاری و عاطفی کودکان، نیاز خانواده ها را در خصوص کودکان پاسخ می دهد.

مقصود نعیمی ذاکر، مدیر شبکه رادیویی" کودک" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو  و تلويزيون باشگاه خبرنگاران؛ گفت: به احتمال زیاد شبکه رادیویی کودک، عید غدیر افتتاح شده و به همه جنبه های رفتاری و اجتماعی کودک خواهد پرداخت.
وی افزود: به اعتقاد من برنامه سازی برای کودکان در رادیو کمی مورد بی توجهی قرار گرفته و با راه اندازی شبکه رادیویی کودک این مشکل ها حل می شود.
نعیمی ذاکر با اشاره به شبکه های رادیویی جهانی صدای آشنا، سلامت، معارف و قرآن گفت: اکنون این شبکه ها به تولید برنامه های کودک دست زده اند ولی پرداخت به کودکان،‌هنوز به عنوان یک نیاز شبکه ای تعریف نشده است.
مدیر شبکه رادیویی کودک با اشاره تعریف خاص رسانه ها درباره موضوع کودک اظهار داشت: در کشورهای توسعه یافته ای چون آمریکا، استرالیا و کشورهای دور اروپا پژوهشهایی صورت گرفته در خصوص موضوع کودک به تعاریف خاصی رسیده اند.
نعیمی ذاکر با اشاره به جایگاه رادیو در میان مخاطبان تصریح کرد: همیشه رادیو از جایگاه و هدفمندی خاصی برخوردار بوده و نقش قابل توجهی را در میان خانواده ها ایفا کرده است.
مدیر شبکه رادیویی کودک با اشاره به بعضی از تصمیم گیریهای والدین اظهار داشت:خیلی از والدین براساس نیازهای پدرها و مادرانشان دست به تصمیم گیری زده و به دست آوردن تعاریفی ثابت از این تصمیم ها، نیاز به تحقیق دارد.
وی خاطر نشان کرد: ما می توانیم از طریق مطبوعات و نیز رسانه های شنیداری و تصویری در خصوص کودکان و نیازهای انان به بحث بنشینیم تا کودکانمان آینده ای روشن را پیش رو داشته باشند./ص

برچسب ها: رادیو ، کودک ، شبکه ، خبرنگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.