سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری اردبیل گفت:‌‌‌ هماهنگ نبودن فعالیت‌های اقتصادی با دانش و علم روز منجر به کاهش میزان بهره‌وری در کشور می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ سید حامد عاملی امروز در نخستین جلسه هیئت فنی و مراکز مشاوره،اطلاع‌رسانی و خدمات کار‌آفرینی استان اردبیل افزود: متاسفانه در کشورمان میزان بهره‌وری در حوزه کشاورزی و صنعت پایین است.

وی تاسیس مراکز تخصصی مشاوره کارآفرینی و پرداخت آن به فعالیت‌های اقتصادی، صنعتی و تولیدی را از عوامل افزایش بهره‌وری کشور عنوان کرد و گفت: تاسیس این مراکز مشاوره از مهمترین اقدامات برای پیوند فعالیت اقتصادی با دانش و علم است.

عاملی دانش‌محور و دانش‌بنیان بودن فعالیت‌‌های اقتصادی را از ضروریات جامعه دانست و افزود: فعالیت اقتصادی و دانش و علم باید با یکدیگر پیوند بخورند.

وی آغاز صدور مجوز برای تاسیس مراکز مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی و ورود متخصصان و دانشگاهیان به این عرصه را بزرگترین جهش در فعالیت‌های اقتصادی عنوان کرد و گفت: توانمند سازی فعالان اقتصادی در گرو اطلاع‌رسانی صحیح اصحاب رسانه در مورد این موضوع است تا ضرورت این حضور به اصحاب علم و دانش تبیین شود.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری اردبیل در ادامه افزود: پیوند بین علم و دانش، کار تجربی و تلاش به طور یقین می‌تواند برای استان ما مایه خیر و برکت باشد./س 

برچسب ها: اردبیل ، افزایش ، بهره ، وری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.