نمایش آلیس کار سالواتوره تراماچره از کشور ایتالیا اولین نمایش بخش بین الملل جشنواره است که در سومین روز نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان روی صحنه می رود.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران همدان ؛ مجتمع بو علی سینا روز چهارشنبه 19 مهر میزبان اجرای نمایش آلیس  از کشور ایتالیاست که در دو نوبت 10 صبح و 18 عصر روی صحنه می رود. این نمایش که نوشته فرانسیسکو نیکولینی است توسط سالواتوره تراماچره کارگردانی شده است.
در این روز سالن پلاتو مجتمع بو علی سینا میزبان نمایش قهر و مهر نوشته و کارگردانی آذر مبارکی است که تنها در دو نوبت 16 و 18 عصر اجرا می شود. تالار فجر نیز به اجرای نمایش اخمالوخان نوشته و کار امیر مشهدی عباس اختصاص دارد که در سه نوبت 10 ، 16 و 18 روی صحنه می رود. نمایش آدم بلا و دیو ناقلا نوشته و کارگردانی مریم کاظمی نیز در مجتمع شهید آوینی روی صحنه خواهد رفت این نمایش نیز در سه نوبت 10 ، 16 و 18 اجرا می شود. در این روز کانون مهدیه میزبان نمایشسام بازیو جونتو نوشته خالق استواری و کارگردانی محمدرضا فلاحی از مرودشت می شود که در نوبت های 10 ، 16 و 18 اجرا دارد.
سومین روز جشنواره در بخش پژوهش جشنواره نوزدهم با برپایی دو کارگاه بین الملل ، دو سخنرانی و یک کارگاه آموزشی همراه خواهد بود. گروه اینتر اکت از کشور هلند کارگاه آموزشی خود با عنوان اینفانتزی را در دو نوبت 9 صبح تا 12 و پس از آن 14 تا 17 عصر برگزار می کند. دومین جلسه کارگاه نمایش قصه گو نیز توسط آناهیتا غنی زاده ا ساعت 14 تا 17 تشکیل می شود.
سخنرانی گوردن واین رئیس خانه تئاتر کودک و نوجوان آلمان نیز با عنوان معرفی ساختار تولید و جشنواره های کودک و نوجوان در آلمان در ساعت 9 صبح این روز انجام می شود. ساعت 22 روز چهارشنبه بهرام شاه محمدلو بازیگر و مدرس تئاتر که قرار است از سوی جشنواره نوزدهم تئاتر کودک و نوجوان مورد تقدیر قرار بگیرد ، با موضوع تئاتر نوجوانی از نطریه تا عمل  سخنرانی می کند.
در بخش خیابانی نیز 6 نمایش یک دنیای کودکانه کار امیر حسین شفیعی ، اوقصه ننه متل کار محسن پورقاسمی ، گردان آبنبات چوبی کار علی رحیمی و تمام عروسک های من کار حامد زارعان به اجرا در می آیند. اجراهای بخش خیابانی در ساعت های 11 ، 17 و 19 انجام می شوند./س
برچسب ها: آغاز ، نمایش ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.