عضو کميسيون کشاورزي گفت: سازمان محيط زيست در انجام وظايف خود کوتاهي کرده و متاثر از فشارهاي خارج از سازماني، در حفاظت از محيط زيست احمال داشته است.

علي ايرانپور نماينده مردم مبارکه در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه در بحث محيط زيست نگراني‌هاي زيادي وجود دارد، گفت: سازمان محيط زيست در انجام وظايف قانوني خود کوتاهي کرده و متاثر از فشارهاي خارج سازماني در حفاظت از محيط زيست احمال داشته است.

وي در تشريح محورهاي طرح تحقيق و تفحص از سازمان حفاظت از محيط زيست افزود: عدم توجه به وظايف قانوني در حفاظت از محيط زيست، عدم برخورد با صنايع آلاينده به دليل برخي ملاحظات، عدم توجه به وظايف قانوني و نقض آن توسط سازمان محيط زيست و ارائه گزارشات دوپهلو و غيرکارشناسي از جمله محورهاي اين طرح است.

اين عضو کميسيون کشاورزي با اشاره به مهلت دو هفته اي مجلس به سازمان محيط زيست براي رفع نکات مطرح شده افزود: در اصل اين مهلت دو هفته اي که چند روزي از آن گذشته براي شفاف سازي و نشان دادن حسن نيت اين سازمان به نمايندگان که از ابزارهاي نظارتي براي پيگيري حقوق مردم استفاده مي کند.

وي با تاکيد بر اينکه سازمان محيط زيست در عمل به وظايف خود نمره قابل قبولي دريافت نکرده خاطر نشان کرد: نمايندگان بر عملکرد تمام دستگاه‌هاي مختلف براساس وظيفه‌اي که دارند نظارت مي کنند و احقاق حقوق مردم را در دستور کار خود دارند..

انتهاي پيام/
برچسب ها: ایرانپور ، تحقیق ، محیط ، زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار