سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: شیوه بازی ما نشان می دهد که استقلال به بلوغ تاکتیکی رسیده است.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما در دقیقه اول بازی با صبای قم به گل رسیدیم و توانستیم این گل با ارزش را حفظ کنیم، البته در این دیدار موقعیت های دیگری هم به دست آوردیم که شیوه بازی ما نشان می دهد استقلال به بلوغ تاکتیکی رسیده است، امیدوارم بچه ها به گونه ای کار کنند که موفقیت های ما ادامه داشته باشد.

وی افزود: تعطیلات لیگ برای تیم ما اصلاً خوب نیست  چون بازیکنان ما روی دور برد بودند و به شرایط بسیار خوبی رسیده بودند اما لیگ 20 روز تعطیل شده و دوباره باید تلاش کنیم تا به انسجام تیمی و شرایط مطلوب تاکتیکی برسیم.

او در ادامه گفت: عده ای از بازی استقلال به لحاظ فنی ایراد می گیرند اما در فوتبال حرفه ای نتیجه حرف اول و آخر را می زند در تمام دنیا تیمی هایی که هم خوب بازی کنند و هم نتیجه بگیرند، خیلی کم هست اما همین که استقلال با توجه به مشکلاتی که دارد، توانسته تا اینجای کار نتیجه بگیرد، خوب است، ما در حال حاضر در جمع تیم های بالای جدول هستیم و اگر بازی عقب افتاده مان را هم ببریم، در جمع مدعیان قرار می گیریم، تیم ما تا به امروز خوب نتیجه گرفته و این مسئله برای هواداران ما بسیار مطلوب و دلچسب است.

سرپرست استقلال اظهار داشت: مشکلاتی که بین امیر قلعه نوعی و فرهاد مجیدی به وجود آمده را یک سری از دوستان به وجود آورده اند، مجیدی در هنگام پیروزی، مساوی و شکست استقلال تشویق می شود، این موضوع نشان می دهد که مردم فرهاد را دوست دارند و تشویق او نشانه انتقاد نیست.

وی افزود: یک زمانی بود که در هنگام شکست تیم، شخص دیگری تشویق می شد که آن تشویق ها نشانه اعتراض هواداران تیم بود اما وقتی تیم پیروز می شود و فرهاد مجیدی هم تشویق می شود یا به هنگام تساوی هم مردم فرهاد را تشویق می کنند، یعنی اینکه هواداران استقلال او را دوست دارند، فرهاد مجیدی بازیکن قدیمی تیم است و برای استقلال زحمت کشیده و احترامش واجب است.

او در ادامه گفت: در بازی با صبای قم هواداران استقلال علیرضا منصوریان را هم تشویق کردند که نشان می دهد مردم بازیکنان قدیمی و اسطوره های باشگاه را دوست دارد، این تشویق ها نشانه اعتراض نیست بلکه باعث همدلی و وفاق بیشتر می شود.

وی افزود: فکر می کنم در ادامه لیگ وضعیت تیم ما بهتر خواهد شد چون بازیکنان مصدوم ما به شرایط بازی می رسند و مجتبی جباری هم به تیم اضافه می شود تا استقلال با قدرت و انسجام بیشتری کار کند.

ماجدی در پایان گفت: بازی های داخلی برای ما یک بحث است اما تمرکز اصلی ما روی لیگ قهرمانان آسیا است، امیر قلعه نویی از روزی که آمد، تمام فکر و ذکرش لیگ قهرمانان آسیا بود تا رتبه خوبی در این مسابقات به دست بیاوریم، دنبال قهرمانی آسیا هستیم تا دو ستاره ای که روی پیراهن استقلال نقش بسته، سه ستاره شود جهانی داشته باشیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار