استاندار کهگیلویه وبویر احمد در نشست با سرمایه گذار خارجی کارخانه سیمان ماگون ضمن ناکارآمدخواندن تحریمها برلزوم راه اندازی هرچه سریعتر کارخانه سیمان مارگون تأکید کرد. "

 حسین صابری" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  یاسوج افزود: ایستادگی و مقاومت در برابر توطئه ها و ترفندهای شوم آمریکا نقطه قوت و مشترک کشورهای اسلامی است.
وی ستیزه جویی های آمریکا علیه کشورهای اسلامی از جمله ایران را ناشی از حس قدرت طلبی و زیاده خواهی استکبار جهانی دانست و اظهار داشت: در سایه وحدت کشورهای اسلامی و تلاش برای توسعه ، خوداتکایی و خودکفایی ، مقوله تحریم را روزبه روز کمرنگ تر خواهد کرد.
صابری با بیان اینکه ایران اسلامی به لحاظ برخورداری از ظرفیت های غنی اقتصادی در بخش های مختلف صنعتی ، صنایع نفت و گاز ، معادن و منابع آب و خاک آماده جذب سرمایه گذاری خارجی است ،افزود: احداث سیمان مارگون توسط سرمایه گذار خارجی بیانگر ایجاد شرایط امن و بسترفراهم شده در ایران برای جذب بیش از پیش سرمایه گذارای خارجی خواهد بود.
صابری استان کهگیلویه وبویراحمد را سرشار از پتانسیل ها ، ظرفیت ها و موقعیت های مناسب در حوزه های مختلف اقتصادی از جمله منابع غنی نفت و گاز ، کشاورزی ، صنعت و گردشگری دانست و افزود: این استان آماده جذب و حمایت از سرمایه گذاران خارجی در بخش های مختلف است.  
وی به دستاوردها و آثار اقتصادی احداث سیمان مارگون اشاره کرد و افزود: بهره برداری از این طرح مهم اقتصادی از اولویت های اساسی مسوولان اجرایی استان است. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.