عضو جبهه متحد اصولگرايان با اشاره به اتفاقات اخير در بازار گفت: دشمنان انقلاب اسلامي همواره از ظرفيت‌هاي سخت افزاري و نرم افزاري خود براي رسيدن به اهداف خود استفاده مي‌کنند.

حميدرضا فولادگر نماينده اصفهان در مجلس شوراي اسلامي در  گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اتفاقات روز چهارشنبه که در بازار تهران رخ داد، گفت: تجمع بازاريان بسيار آرام و به علت نابساماني در عرضه ارز بود که دشمنان نظام با مشاهده اين تجمع با فراخواني به روش فتنه 88 و فرستادن عناصر خود در ميان مردم عادي و بازاريان، سعي در ايجاد تنش و اغتشاش داشتند.

وي در ادامه افزود: در مقطع کنوني جنگ اقتصادي آغاز شده و دشمنان انقلاب اسلامي همواره تلاش مي‌کنند از ظرفيت‌هاي سخت افزاري و نرم افزاري خود براي رسيدن به اهداف خود استفاده کنند.

اين عضو جبهه متحد اصولگرايان همچنين تصريح کرد: با توجه به نزديکي انتخابات سال آتي و همزماني 2 انتخابات مهم،‌دشمن تلاش مي‌کند تا با ايجاد فتنه اغتشاش،‌ فتنه 88 را تکرار کنند.

فولادگر خاطر نشان کرد: در چنين شرايط حساسي بايد بازار ارز و نوسانات آن مديريت شده و تصميمات دقيق و کارشناسي اتخاذ شود چرا که با منابع فعلي مي‌توان نيازهاي ارزي کشور را پاسخ داد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ارز ، فتنه ، اغتشاش ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار