یک عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه شرایط کنونی اقتصاد کشور را گذرا دانست و گفت: مردم مستحق این شرایط نیستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حجت الاسلام وحید احمدی نظام جمهوری اسلامی را برخاسته از آرا مردم و متکی بر باورهای دینی دانست که از ابتدای پیدایش مورد بغض و کینه دشمنان واقع شده است.

وی ادامه داد: تحریم ها همواره برای کشور ما وجود داشته و دشمنانی که ایران مانع رسیدن آنها به اهدافشان شده در عرصه های مختلف، کشورمان را تحت فشار قرار داده اند.

 به گفته نماینده کنگاور، صحنه و هرسین، طی این سالها رهبر معظم انقلاب به خوبی شرایط حساس اقتصادی را شناسایی کرده و هرسال شعارهایی با تکیه بر اهداف اقتصادی برای آغاز هر سال تعییین نمودند.

این نماینده مجلس  در ادامه به وضعیت اقتصادی کنونی کشور اشاره کرد و با اشاره به اینکه حدود 30 درصد مشکلات فعلی به دلیل تحریم ها و فشارهای اقتصادی غرب است،افزود: بیشتر این نابسامانی ها ناشی از مدیریت و تدبیر نامناسب دولت است و نمی توان تمام مشکلات موجود را به تحریم ها نسبت داد.

 وی با تاکید بر دین داری و ولایت مداری مردم، یادآور شد: این بار نیز ملت ایران شرایط دشوار کشور را به خوبی تحمل کرده و از آن گذر می کنند.

 احمدی افزود: دولت نیز باید در پاسخ به این صبر مردم صادقانه مشکلات کشور را مورد توجه قرار دهد .

 نماینده کنگاور، صحنه و هرسین در پایان تاکید کرد: می توان با همکاری و همفکری و با تکیه بر کمکهای مردم و توانمندی های کشور راه حل مناسبی برای وضعیت کنونی اندیشید./س


برچسب ها: کرمانشاه ، تحریم ، گذرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.