جانشین معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: اهانت به نبی مکرم اسلام(ص) فاجعه بزرگی است که اشتباه کنندگان این اقدام هتاکانه باید هزینه سنگین اشتباه خود را بپردازند تا دیگر چنین اشتباهی تکرار نشود.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، گردهمایی سیاسی کارکنان ستاد نیروی زمینی سپاه با حضور جانشین معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پس از مراسم صبحگاه در حسینیه امام خمینی(ره) ستاد نیرو برگزار شد.

در این گردهمایی رسول سنایی راد، جانشین معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه طی سخنانی ضمن تشریح ساختار فیلم توهین آمیز به ساحت پیامبر گرامی اسلام گفت: اهانت به نبی مکرم اسلام(ص) فاجعه بزرگی است که اشتباه کنندگان این اقدام هتاکانه باید هزینه سنگین اشتباه خود را بپردازند تا دیگر چنین اشتباهی تکرار نشود.

وی افزود: اگر در قضیه سلمان رشدی دشمنان هزینه توهین خود را می‌پرداختند امروز این هتاکی صورت نمی‌گرفت.

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر تبدیل تهدیدها به فرصت برای جمهوری اسلامی گفت: اعتراض در جهان اسلام نشان داد که پشتوانه عظیمی برای جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.

سنایی راد مقابله با موج بیداری اسلامی را از جمله مهمترین اهداف سازندگان فیلم هتاکانه خواند و گفت: امروز غرب احساس می‌کند هژمونی گذشته را ندارد و قدرتی در شرق در حال شکل گیری است.

وی افزود: آنها دریافته‌اند که اسلام در حال قدرت گیری و گسترش در سطح جهان است به گونه‌ای که حتی در غرب هم نفوذ کرده است، بنابراین غرب امروز احساس خطر کرده و برای مهار اسلام تلاش می‌کند.

جانشین معاونت سیاسی سپاه در خصوص بهترین راهکارهای مقابله با این هتاکی گفت: علاوه بر این که باید عاملان این هتاکی به مجازات برسند باید با دادن شناخت به افکار عمومی نسبت به عوامل پشت پرده و اهداف این حرکت هتاکانه کاری کرد که اعتراضات به شکل منطقی و به دور از حرکت‌های خشونت بار و احساسی ادامه یابد و معیار دوگانه غرب به بهانه آزادی بیان به نقد کشیده شود.

در پایان این گردهمایی جانشین معاونت سیاسی سپاه به پرسش‌های حاضرین در خصوص مسایل سیاسی روز پاسخ داد.

انتهاي پيام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار