حوزه هنری سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: ساخت فیلم موهن نشان از اجرای گزینشی قوانین در کشور آمریکا داشته که با کینه‌توزی به دنبال جنگ افروزی صلیبی هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان  ،در این بیانیه آمده است: سلام و درود بر رسول مهربانی‌ها و مظهر رحمت للعالمین، وجود مقدسی که خاتم پیغمبران است و بشارت رسالتش را همه انبیا عظام داده و دین او را کامل‌ترین دین معرفی کرده‌اند، نازنین رسولی که جهال زمان خاطر گرامیش را بارها و بارها مورد اذیت و آزار قرار دادند.
این بیانیه می‌افزاید: هنرمندان و کارکنان حوزه‌ هنری سیستان و بلوچستان، این حرکت را اقدام سخیف و توهین به ساحت یگانه و دردانه عالم هستی و جان جانان مسلمین معرفی می‌کند، آن هم در کشوری و توسط افرادی که مطابق بندهای کنوانسیون آمریکایی حقوق بشر در عین حمایت از آزادی بیان، آن را ممنوع می‌دانند. متأسفانه ساخت این فیلم موهن نشان از اجرای گزینشی قوانین در این کشور دارد که با کینه توزی به دنبال جنگ افروزی صلیبی می‌باشند در حالی که روز به روز به شوکت و اقتدار اسلام افزوده می‌شود، خفت و خواری نصیب سردمداران آمریکایی و صهیونیست‌ها شده است و این خبیثان چاره‌ کار را در توهین به مقدسات اسلامی دیده‌اند.
ما هنرمندان و کارکنان حوزه‌ هنری سیستان و بلوچستان با اعلام محکومیت  اهانت به رسول‌الله با تأسی از امام و مقتدای خود اعلام می‌داریم که متهم اصلی در این جنایت، صهیونیسم و دولت آمریکاست و چنانچه آمریکا ادعای دخالت متناسب با این جرم را ندارد با توجه به کنوانسیون آمریکایی حقوق بشر 1969 عاملان و پشتیبانان مالی جنایت شنیع را به مجازات متناسب با این جرم بزرگ برسانند و به آنان که خاموش نشسته و نظاره‌گر این جنایت می‌باشند، نیز هشدار می‌دهیم که با پیروی از ملت‌های خود در مقابل این گناه غیر بخشش سکوت را بشکنند و با مردم مسلمان کشور خود همراه شوند.
یا رسول‌الله ما نیز همچون سایر امت اسلام، امروز ماتم سرای دل را به نام تو سیه‌پوش کرده‌ایم و نام مبارک تو را با درود و تحیت به زبان جاری می‌سازیم. /ب

برچسب ها: بیانیه ، حوزه ، هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.