معاون مالی و اداری شهرداری تهران از ورود آخرین محموله جرثقیل های فوق سنگین پروژه طبقاتی صدرخبر داد و گفت: با وجود فشارهای مالی موفق به تامین بودجه این پروژه شده ایم و امیدواریم این روند ادامه یابد .

 به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران دکتر حسین محمد پورزرندی با بیان این مطلب گفت: آخرین محموله جرثقیل های فوق سنگین پروژه پل طبقاتی صدر آماده و وارد شده است تا قطعات مونتاژ شده این پروژه برروی پل قرار گیرد.
 
وی افزود : این جرثقیل ها که در پروژه صدربه کار گرفته خواهد شد به یکی از معروف ترین برندها سفارش داده شده است .
 
پورزرندی با اشاره به تامین بودجه این پروژه خاطر نشان کرد : فشار مالی زیادی برای تامین بودجه پروژه های بزرگ وجود دارد و این پروژه نیز یکی از بزرگترین و مهمترین پروژه های شهری است که با وجود تمام فشارها تا کنون موفق به تامین بودجه آن شده ایم و امیدواریم با لطف خدا این روند ادامه یابد .
 
معاون مالی و اداری شهرداری تهران تصریح کرد : پروژه پل طبقاتی صدر و تونل نیایش از پروژه های اولویت دار شهر تهران است و هم اکنون در سه شیفت کاری در حال انجام است .
 
وی خاطر نشان کرد: بخش عمده ای از بودجه پروژه های مهم و در اولویت شهرداری از طریق تامین فاینانس محقق شده و با وجود مشکلات زیادی که وجود دارد هیچکدام از پروژه ها متوقف نشده است./ز
برچسب ها: صدر ، جرثقیل ، محموله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار