براي جذب گردشگر در سطح پزشکي بايد تمام اقدامات لازم را در جهت استانداردسازي اين صنعت انجام و با اطلاع رساني اصولي زمينه هاي جذب توريست فراهم شود.

عاليه حکيم کارشناس ارشد برنامه ريزي توريسم در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران،‌ گفت:‌ برنامه ريزي توريسم در ايران نيازمند اقدامات کالبدي است.

وي ادامه داد: صنعت گردشگري يک صنعت چند منظوره است که نياز به حمايت بخش هاي دولتي و خصوصي دارد به طوري که با حمايت دولت و توجه بخش خصوصي به اين بخش مي توان هماهنگي لازم را در بخش هاي مرتبط با اين نوع از گردشگري فراهم کرد.

حکيم تصريح کرد: به منظور موفقيت بيشتر صنعت گردشگري نيازمند طرح و برنامه هاي زيرساختي هستيم.

وي تاکيد کرد: مقوله اي که در گردشگري پزشکي بايد مورد توجه قرار گيرد ميزان هزينه اي است که يک فرد بيمار در کشور مي پردازد.

بنابراين برنامه ريزي دقيق براي جذب گردشگر در اين زمينه بايد به گونه اي باشد که تبليغات را توسعه داده که براي اين منظور مي توان برخي از مراحل درمان  جزئي را به صورت رايگان انجام داد.

حکيم در پايان گفت: صنعت توريسم در ايران يک صنعت چند منظوره است که بايد به روز رساني شود، بنابراين با برنامه ريزي در زمينه توريسم پزشکي يا همان گردشگري پزشکي مي توان با استانداردهاي روز اين صنعت در بخش پزشکي همراه شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار