تهیه‌کننده، بازیگر و مجری سینما و تلویزیون گفت: هم جشنواره کودک را از خودم می‌دانم، هم شهر اصفهان را.

 احمد نجفی در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان با اشاره به بازگشت این جشنواره به شهر اصفهان اظهار داشت: ما برای بازگشت این جشنواره به اصفهان تلاش بسیاری کردیم و باور قلبی من این بود که جشنواره فیلم کودک باید به اصفهان باز گردد و خوشحالم که این اتفاق بالاخره رخ داد.

وی ادامه داد: ‌باید بگویم جشنواره کودک نیاز سینمای ماست و برگزاری جشنواره‌هایی نظیر این، می‌تواند سینمای کودک و نوجوان را تقویت کنند.

به نظر من فیلم‌های کودک و نوجوان باید حمایت شوند و برگزاری جشنواره‌هایی نظیر این می‌تواند کج‌رفتاری‌ها و کج‌خلقی‌های کودکان را از بین برده و اشتهای تازه‌ای را برای خانواده‌ها باز کند.

این بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: استقبال مردم از فیلمی نظیر کلاه‌قرمزی نشان می‌دهد که کشور ما پتانسیل آن را در خود دارد بنابراین این جشنواره باید زمینه‌ساز اکران فیلم‌های کودک در سینماهای کشور و استقبال کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش از فیلم و سینمای کودک باشد.

وی ادامه داد: جشنواره هر سال ارتقا پیدا کرده و می‌تواند جایگاه خود را بین مردم پیدا کند و رقابت با فیلم‌های خارجی و نگاه به این فیلم‌ها می‌تواند برای رسیدن به این هدف ما را کمک کند.

احمد نجفی اضافه کرد: برگزاری این جشنواره‌ها می‌تواند بنیان‌های فرهنگی بین‌المللی ما را تقویت کنند و باعث افزایش کیفیت کارهای سینمای کودک و نوجوان ما شوند.

وی در مورد حضورش در جشنواره اصفهان بیان داشت: من هم جشنواره را از خودم می‌دانم و هم شهر اصفهان را، بنابراین تلاش می‌کنم هرطور که شده خودم را به جشنواره فیلم کودک در اصفهان برسانم./س

برچسب ها: اصفهان ، جشنواره ، فیلم ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.