مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی برگزاری پنچمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی را در سطح بالا ارزیابی کرد و اظهار کرد: تعداد آثار داخلی و خارجی رسیده به این جشنواره قابل توجه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد   ، سید جواد جعفری دبیرجشنواره بین المللی امام رضا(ع)، تعداد آثار داخلی و خارجی رسیده به جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی را قابل توجه دانست و تاکید کرد: آثار منتخب در این جشنواره از کیفیت بالایی برخوردار است.
وی با اشاره به برگزاری این جشنواره از سوی سازمان کتابخانه‌ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، بیان کرد: در چند دوره‌ی اخیر که این سازمان متولی جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی بوده است، اقدامات شایسته فراوانی در ارتباط با جشنواره از جهت محتوا و شکل از سوی این سازمان به انجام رسیده است.
جعفری درادامه، برگزیده شدن آثاری از مؤلفان ناشناخته در این جشنواره را با اهمیت شمرد و گفت: این روند به راهیابی بیش از پیش آثار مرتبط با فرهنگ رضوی به جامعه کمک می کند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی همچنین آستان قدس رضوی را دارای کتابخانه ای عظیم و منابعی گرانبها توصیف کرد و افزود: برگزاری جشنواره در این فضا با چنین پشتوانه محکمی می تواند به ارتقای کمی و کیفی سطح جشنواره به صورت جهشی بینجامد.
وی در پایان ضمن قدردانی از تولیت عظمای آستان قدس رضوی، قائم مقام و نیز رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، مدیریت این مجموعه را عالمانه و حکیمانه خواند و اظهار کرد: این مجموعه در راستای آماده سازی بستر مناسب برای فعالیت های فرهنگی در سطح کشور گام های ارزشمندی برمی دارد./س.   
                                                                            

برچسب ها: آثار ، جشنواره ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.