تيم ملي فوتبال کره جنوبي براي ديدار با تيم ملي فوتبال کشورمان از طريق فرودگاه امام خميني (ره) وارد ايران شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم ملی کره جنوبی 10 صبح با استقبال مسئولان کره جنوبی وارد تهران شدند این در حالی است که باقیمانده کاروان تیم ملی کره جنوبی از جمله آشپز و لژیونرهای کره جنوبی امشب وارد تهران می شوند.



بازيکنان تيم کره جنوبي که براي برگزاري ديدار رفت از سري مسابقات مقدماتي جام جهاني در ايران حضور يافتند به خبرنگار باشگاه خبرنگاران حاضر در محل فرودگاه گفتنتد:از حضور در ايران خوشحال هستيم و از تدارکات شما براي ميزباني تشکر مي کنيم.





ايران آب و هواي مناسبي دارد و ما به طور حتم بازي خيلي دشواري را پيش روي داريم .

 آنها معتقدند:بيشتر بازيکنان ما براي اولين بار است در مقابل ايران قرار مي گيرند و اين کار ما را در مقابل تيم قدرتمند ايران دچار مشکل مي کنداميدواريم بتوانيم نتيجه مناسب را بگيريم اما پيش بيني بازي در مقابل ايران بسيار دشوار است چرا که اين تيم قدرتمند است و با حضور تماشاگرانش به دنبال پيروزي است.


لازم به ذکر است سر مربي و نايب رئيس فدراسيون کره از قسمت vip وارد شدند و همين مسئله باعث شد آنهاد در پيدا کردن بازيکنانشان به زحمت بيا فتند و در پايان نيز از مصاحبه خودداري کردند.


لازم به ذکر است وسائل کره اي ها به دليل حجم زياد با يک کاميون ويژه حمل مي شود و آنها آماده رفتن به هتل استقلال و استقرار در هتل شدند ./با

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار