سرپرست معاونت برنامه ريزي، توسعه مديريت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربايجان غربي از راه اندازي شبكه LAN در ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان هاي آذربايجان غربي خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ، پرويز سلطان زاده در نخستين جلسه شوراي اداري ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان هاي آذربايجان غربي كه در سالن جلسات سازمان برگزار شد، اظهار كرد: راه اندازي شبكه LAN كه از مهمترين برنامه هاي اين معاونت است، تا پايان سالجاري در ادارات شهرستان ها انجام مي گيرد.

وي تصريح كرد: راه اندازي اين شبكه ابتدا از شهرستان هاي بزرگ آغاز مي شود.

سلطان زاده در ادامه به پيشرو بودن استان در جهت اجراي مؤلفه هاي ادغام اشاره كرد و افزود: آذربايجان غربي با وجود اينكه آخرين استان در ادغام سازمان هاي بازرگاني و صنايع و معادن بوده است اما، با پيشرفت 94 درصدي در اجراي مؤلفه ها اولين استان كشور در پيشبرد ادغام است.

وي با اشاره به سخن امام خميني (ره) در خصوص خدمت به مردم گفت: بنا به فرمايش امام خميني (ره) هر كارگزاري در نظام جمهوري اسلامي خدمت گزار مردم است و بر اساس اين فرموده ما نيز بايد همواره به مردم خدمت كنيم.

سلطان زاده خاطرنشان كرد: طرح تكريم ارباب رجوع كه يكي از 10 برنامه تحول اداري مي باشد نيز گوياي اين امر است و در اين راستا بايد به ارباب رجوع احترام گذاشته و در صورت لزوم آنها را به طور صحيح راهنمايي كرد.

در پايان اين جلسه، پرسش و پاسخ ميان رئوساي ادارات شهرستان ها و سرپرست معاونت برنامه ريزي، توسعه مديريت و منابع سازمان انجام گرفت و هريك از حاضرين مسائل مربوط به اداره و شهرستان خود را مطرح كرد كه در اين راستا معاونت برنامه ريزي، توسعه مديريت و منابع سازمان قول مساعد جهت بررسي و حل مشكلات مطروحه را داد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.