مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی سلماس گفت: ملت ایران اسلامی حول محور ولایت فقیه قرار گرفته‌اند و حول همین محور از کشور مقابل تهدیدها حراست می‌کنند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ، حجت‌الاسلام ایوب الهیاری در مراسم غبارروبی مزار شهدا که با حضور جمعی از اعضای شورای اداری و تامین این شهرستان و خانواده‌های معظم شهدا در فضایی معنوی برگزار شد، اظهار داشت: باید توجه کنیم که از فرصت‌ها به طور دقیق و صحیح استفاده کرده و آن گونه که امام راحل و رهبری انتظار دارند از نظام الهی جمهوری اسلامی پشتیبانی کنیم.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی سلماس با بیان اینکه تنها راه تداوم راه شهدا، تضمین عزت و سرافرازی ایران اسلامی، تبعیت از ولی‌ امر مسلمین جهان و الگو قراردادن سیره شهداست، اضافه کرد: شهادت بزرگترین فیض و رحمت الهی است که نصیب انسان‌های بزرگ می‌شود و فضیلتی است که هیچ یک از فضایل انسانی به پای آن نمی‌رسد.

الهیاری انتقال فرهنگ شهادت را در جامعه از وظایف همه آحاد مردم و مسئولان دانست و بیان داشت: برای تداوم و پیشرفت هرچه باشکوه‌تر و قدرتمند جمهوری اسلامی، فرهنگ جهاد و شهادت باید در جامعه نهادینه شود.

وی خاطرنشان کرد: ما به واسطه این خون‌ها و ایثارگری‌ها است که عزت‌مندانه در برابر استکبار جهانی ایستاده‌ایم و ندای آزادیخواهی و تبری جستن از دشمن خونخوار را سر می‌دهیم.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی سلماس اظهار داشت: دشمنان ما با ترفندهای مختلف سعی می‌کنند وحدت را در جامعه اسلامی که حول محور ولایت و امامت است، بشکنند تا شاید به هدف خود نزدیک شوند اما چنین اتفاقی هرگز رخ نمی‌دهد./س

برچسب ها: کشور ، سلماس ، استکبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.