دهدشت-فرمانداركهگیلویه با اشاره به شروع فصل سرما گفت: ذخیره سازی سوخت در مناطق مختلف به خصوص مناطق سردسیری این شهرستان بطور جدی پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج سید'ناصر رضایی' درجلسه شورای سوخت ، ذخیره سازی سوخت مورد نیاز مردم را با توجه به فرا رسیدن فصل سرما مهم دانست و اظهار داشت: قبل از فصل بارش باید تمهیدات لازم برای ذخیره سازی سوخت درمناطق مختلف اندیشیده شود.
وی ذخیره سازی سوخت درمناطق مختلف شهر دیشموك را با توجه به سردسیری بودن دراولویت دانست و افزود: ادارات و نهادهای مسوول با توجه به مشكلات راه های ارتباطی در فصل بارش نسبت به ذخیره سازی سوخت اقدامات لازم را انجام بدهند.
رضایی تصریح كرد: باید به موازات سوخت رسانی به مناطق مختلف بحث بازگشایی راه های ارتباطی آنها برای جلوگیری از مشكلات موجود در نظر گرفته شود.
فرماندار كهگیلویه با تاكید برنظارت جدی بر جایگاه های سی ان جی ابراز داشت: مسوولین ذی ربط برای ارایه خدمات بهتر به مردم توسط جایگاه داران باید بر این جایگاه ها نظارت مستمر و نامحسوس داشته باشند.
رضایی روند كنونی گازرسانی در جایگاه‌های سی ان جی شهرستان را مطلوب خواند و افزود: حضور بخش خصوصی كمك بسزایی در افزایش خدمات رسانی در این زمینه خواهد كرد.
رییس شركت پخش فرآورده‌های نفتی كهگیلویه هم از توزیع 611 هزار و 760 لیتر نفت سفید در بخش های مختلف شهرستان كهگیلویه در سالجاری خبر داد.
'امیرحسین سبزی پور' با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما افزود: سوخت زمستانی مورد نیاز مردم این شهرستان به اندازه كافی پیش بینی و درحال تامین و ذخیره سازی است.
سبزی پوربا بیان اینكه مردم باید اقدامات لازم در ذخیره سازی سوخت را انجام دهند تصریح كرد: كارخرید، ذخیره سازی و توزیع نفت سفید تا تامین كامل سهمیه و برطرف شدن نیازمردم شهرستان ادامه خواهد داشت.
وی افزود: آموزش و پرورش شهرستان سوخت مورد نیاز مدارس زیر پوشش خود را با ارایه آمار مدارس به شركت نفت ارسال تا در راستای تامین سوخت مدارس در فصل زمستان مشكلی ایجاد نشود.
سبزی پور با بیان اینكه با برنامه ریزی های انجام شده مشكل سوخت امسال وجود نخواهد داشت بیان داشت: با نظارت جدی بر توزیع سوخت سوءاستفاده از سوخت قاچاق به حداقل خواهد رسید./س
برچسب ها: سوخت ، ذخیره ، سردسیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.