با تلاش ماموران انتظامي كرج برادران سارقي كه پس از ارتكاب به 460 فقره سرقت لوازم داخل خودرو و منزل در يکي از شهرهاي استان آذربايجان شرقي به كرج فرار كرده و به سرقت مي پرداختند شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ «خيرخواهان» فرمانده انتظامي شهرستان کرج در تشريح اين خبر اظهار داشت : صبح روز گذشته فردي در حاليکه بسيار سراسيمه و مضطرب به نظر مي آمد با مراجعه به كلانتري 41 خرمدشت طي شكايتي عنوان کرد که در حال عبور از خيابان بوده است که دو نفر جلوي او را گرفته و با تهديد و توسل به زور مبلغ يك ميليون ريال وجه نقد و يكدستگاه تلفن همراهش را از وي گرفته و بلافاصله متواري مي شوند .
سرهنگ خيرخواهان افزود: ماموران به محض دريافت اظهارات شاكي و با توجه به حساسيت موضوع پيگيري موضوع را بلافاصله در دستور کار خود قرار داده و با مراجعه به بانک اطلاعاتي سارقان تصاوير متهمان را در اختيار شاكي قرار دادند که شاکي پس از رويت تصاوير يكي از متهمان به نام "شهرام-م"را كه از سارقان و زورگيران سابقه دار بود مورد شناسايي قرار داد.
وي اظهار داشت: ماموران در ادامه پيگيريها با انجام كارهاي اطلاعاتي و تحقيقات نامحسوس مخفيگاه متهم را در خرمدشت شناسايي کرده و در همان روز در يك عمليات غافلگيرانه وارد محل مورد نظر شده و متهم مورد نظر را به همراه برادرش به نام " بهزاد-م" دستگير و در بازرسي از محل سكونت آنها تعداد 4 دستگاه تلفن همراه و يكدستگاه خودروي پرايد مسروقه را كشف و ضبط کردند .
فرمانده انتظامي شهزستان كرج افزود: متهمان با انتقال به كلانتري و در مواجه حضوري با مالباخته مورد شناسايي قرار گرفتند و در بازجويي هاي ماموران به جرم خود مبني بر سرقت و زورگيري اعتراف کرده و در استعلام از شماره پلاك خودرو مشخص شد که خودرو از يکي از شهرهاي استان آذربايجان شرقي به سرقت رفته و متهمان نيز به علت سرقت هاي متعدد خودرو ،داخل خودرو و منزل مدتي است که تحت تعقيب مي باشد.
سرهنگ خيرخواهان گفت: با توجه به اهميت موضوع دو برادر سارق تحت بازجوئي مجدد ماموران اعتراف كردند که به همراه برادران ناتني خود در اين شهر باندي را تشكيل داده و با استفاده از خودروي پرايد اقدام به سرقت منازل، داخل خودروها و زورگيري از شهروندان مي كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان كرج خاطر نشان كرد: برادران سارق در ادامه تحقيقات ماموران به 460 فقره سرقت لوازم خودرو و منزل اعتراف كردند و در بررسي سوابق آنها مشخص شد که تعدادي از اعضاي اين باند قبلا دستگير شده و اين دو تن كه از متهمان اصلي پرونده مي باشند، پس از دستگيري همدستانشان در شهرهاي ديگر متواري مي باشند.
سرهنگ خيرخواهان با اشاره به اينكه برادران دستگير شده از سارقان حرفه اي هستند که قبلا نيز به اتهام سرقت منزل در كرج دستگير شده بودند، گفت: بر اساس اعترافات آنها مشخص شد که شهرام پس از آزادي از زندان به يکي از شهرهاي استان آذربايجان شرقي رفته و با برادران ناتني خود با تشکيل باندي اقدام به سرقت از شهروندان مي کرده که پس از دستگيري ساير همدستانش مجددا به كرج برگشته و قصد تشكيل باند جديدي را داشته كه به وسيله ماموران دستگير مي شود.
گفتني است ، متهمان دستگير شده پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند . /ف

برچسب ها: متلاشی ، سارقان ، کرج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار